دانش‌آموزان گناوه‌ای کمک به نیازمندان را تمرین کردند

به گزارش ایرنا، در آیینی که روز چهارشنبه به همین مناسبت در دبستان شاهد حضرت رقیه (س) گناوه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، دانش آموزان با دستان کوچک و سخاوتمند خود هدایای نقدی و غیرنقدی را به کودکان نیازمند و بی‌بضاعت این شهرستان هدیه دادند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه در این آیین گفت: مراسم شور عاطفه‌ها در اجرای ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحصیل آنها با  همکاری آموزش و پرورش و این نهاد انجام  می‌شود.

سید وحیدحسینی حقیقی افزود:  امسال این رویداد ملی بخاطر تقارن با ماه های محرم و صفر با عنوان شور عاطفه‌ها نام‌گذاری شده است که از ۲۰ شهریور آغاز و  تا ۱۱ مهر ماه جاری ادامه دارد.

وی اظهارکرد: کمک‌های جمع‌آوری شده دانش آموزان در شور عاطفه‌ها برای تامین اقلام آموزش، لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری و توزیع می‌شود.

حسینی حقیقی گفت: یکی از نیازهای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد، تبلت است که در این زمینه با خیران رایزنی شده و قول کمک دادند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: مراسم شور عاطفه‌ها امسال در ۱۳۰  آموزشگاه این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود و نمادین برپا شده است.
اسکندر احمدی افزود: کمک‌های اهدایی در مدارس جمع آوری و در بین دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهد شد.
۲۰ هزار دانش آموز در شهرستان ۱۰۵ هزارنفری  گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغول هستند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی