زنان پینگ‌پنگ‌باز ایران سهمیه جهانی گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین روز از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امشب در حالی به میزبانی شهر در قطر برگزار شد که تیم ملی بانوان ایران دومین پیروزی‌اش را جشن گرفت و موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی 2022 به میزبانی چین شد.

تیم کشورمان از ساعت 20 به وقت تهران در دومین دیدار خود در گروه دوم مقابل اندونزی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 این حریف را شکست داد.

شاگردان حمیده ایرانمنش که در نخستین مسابقه خود عصر امروز مالدیو را 3 بر صفر مغلوب کرده بودند، با 2 برد پیاپی در صدر گروه ایستادند و جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آوردند تا یکی از 10 تیم آسیایی حاضر در این رویداد سال آینده لقب بگیرند.

تیم ایران باید برای صعود به جمع هشت تیم برتر یک دیدار را برابر ازبکستان یا قزاقستان برگزار کند و در صورت برتری، گام به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد گذاشت.

تیم ایران در دوره قبلی این مسابقات در سال 2019 رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده بود.

در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا علاوه بر رقابت تیمی، بخش انفرادی و میکس دوبل همچون دوره‌های قبلی نیز وجود دارد. در دوره قبلی در سال 2019 چینی‌ها همه سکوهای قهرمانی در انفرادی و دوبل مردان و بانوان و همچنین میکس دوبل را از آنِ خود کردند.

در پایان مسابقات قهرمانی 2021 آسیا، 10 تیم نخست در بخش مردان و 10 تیم برتر در بخش بانوان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اینتر در اوکراین متوقف شد؛ آژاکس دوباره قدرت‌نمایی کرد

253 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی