پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران و حقوق بگیران بانک رفاه + مدارک

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران و حقوق بگیران بانک رفاه  آغاز شد

به گزارش عرشه آنلاین؛بانک رفاه در قالب طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق بگیرانش، بدون سود و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه، وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

بانک رفاه در قالب طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیرانش وام قرض الحسنه اعطا می‌کند. این وام با مبلغ بین دو تا ۳۰ میلیون به این افراد اهدا می‌شود. متقاضیان دریافت وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.

علاوه بر بازنشستگان، حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران بانک رفاه، شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند نیز می‌توانند از این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با پرداخت سود ۶ درصدی و ارائه ضامن، استفاده کنند.

مدت‌زمان بازپرداخت این وام بدون سود و با کارمزد چهار درصد، حداکثر ۲۴ ماه تعیین شده است. در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با انتخاب وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ماهه، هر ماه موظف به پرداخت یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان به عنوان قسط است. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است.

در صورتی که وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۶ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، باید هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک پرداخت کند. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین هزینه‌های جانبی اتخاذ این وام، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی تعیین شده است.

منبع: عرشه

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی