برای دریافت وام فرزندآوری نیازی به سپرده‌گذاری نزد بانک ندارید

به گزارش ساناپرس،اگر بعد از تولد فرزند اول وام گرفته‌اید، یعنی ۴۰ میلیون تومان وام گرفته‌اید باید در مدت ۳۶ ماه (سه سال) بازپرداخت وامتان را انجام دهید.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

برای دریافت وام فرزندآوری نیازی به سپرده‌گذاری نزد بانک ندارید

مدت بازپرداخت وام فرزندآوری
این که تا چه زمانی مهلت داشته باشید که بازپرداخت تسهیلات خود را انجام داده و وامتان را تسویه کنید بستگی به مبلغ وامی که دریافت کرده‌اید، دارد. اگر بعد از تولد فرزند اول وام گرفته‌اید، یعنی ۴۰ میلیون تومان وام گرفته‌اید باید در مدت ۳۶ ماه (سه سال) بازپرداخت وامتان را انجام دهید.

اگر مبلغ وام شما ۸۰ میلیون تومان (برای فرزند دوم) بوده، لازم است ظرف مدت ۴۸ ماه (چهار سال) وام را تسویه کنید. اگر وام ۱۲۰ میلیون تومانی گرفته‌اید، ۶۰ ماه (پنج سال) پس از دریافت وام باید بازپرداخت را انجام دهید. چنانچه وامی که گرفته‌اید برای تولد فرزند چهارم بوده و به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بوده ۷۲ ماه برای تسویه آن وقت دارید و اگر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات گرفته‌اید تا ۸۴ ماه (هفت سال) فرصت دارید که قسط‌ها را بپردازید و وام را تسویه کنید.

وام

وام فرزند آوری

مقاله مرتبط
استعلام آخرین وضعیت سند ملک به‌صورت آنلاین
شرایط ثبت نام وام مسکن جوانان ۱۴۰۲
شرایط و ثبت نام وام خرید مسکن ۱۴۰۲
مدارک لازم برای ثبت نام وام فرزندآوری
برای اینکه بتوانید وام فرزندآوری دریافت کنید دو دسته مدرک را باید ارائه کنید. دسته اول، مدارکی است که در زمان ثبت نام برای این وام باید در سامانه مربوط به ثبت نام وام فرزندآوری بارگذاری کنید. دسته دوم نیز مدارکی است که باید به بانک ارائه کنید تا این تسهیلات به شما اعطا شود.

در زمان ثبت نام آنلاین وام فرزندآوری به ارائه این مدارک نیاز دارید:

اطلاعات شناسنامه والدین
اطلاعات کارت ملی والدین
اطلاعات شناسنامه نوزاد
آدرس پستی محل سکونت
کد پستی محل سکونت
یادتان باشد که گرفتن وام فرزندآوری آسان نیست و نیاز به پیگیری جدی و پشتکار زیاد دارد!

این لیست از مدارک را هم باید بانک ارائه کنید:

همراه داشتن اصل شناسنامه پدر و مادر نوزاد و ارائه نسخه کپی آنها
همراه داشتن اصل کارت ملی پدر و مادر نوزاد و ارائه نسخه کپی آنها
ارائه نسخه کپی از تمام صفحه‌های شناسنامه نوزاد
ارائه یک فقره سفته
ارائه نسخه کپی از شناسنامه ضامن
ارائه نسخه کپی از کارت ملی ضامن
سامانه ثبت نام وام فرزندآوری
گام اول برای این که بتوانید وام فرزندآوری دریافت کنید این است که ثبت نام آن را به شکل اینترنتی انجام دهید. درخواست این وام صرفا به صورت آنلاین و از طریق سامانه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده امکان‌پذیر است.

راهنمای دریافت وام
لیست وام‌هایی که با امتیاز اعتباری بالا می‌توانید بگیرید
لیست وام‌های بدون ضامن بانک‌ها
برای ثبت نام وام فرزندآوری باید به سامانه مربوط به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه وام ازدواج و فرزند که بانک مرکزی در نظر گرفته، به نشانی www.ve.cbi.ir مراجعه کنید. بعد از ورود به این سایت لازم است چند مرحله را پشت سر بگذارید تا بتوانید برای تسهیلات فرزندآوری ثبت نام کنید.

مراحل ثبت نام وام فرزندآوری
در این بخش به شما خواهیم گفت که برای ثبت نام وام فرزندآوری چه مراحلی را باید طی کنید. قاعدتاً اولین کار این است که آدرس www.ve.cbi.ir را در مرورگر خود تایپ و جست‌وجو کنید. پس از ورود به سامانه در همان صفحه اول روی گزینه «سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» کلیک کنید.

در ادامه صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید خدمات مختلفی را مشاهده کنید. در منوی سمت راست این صفحه روی بخش «ثبت نام جدید» کلیک کنید. در مرحله بعد، فرمی به شما نمایش داده می‌شود که لازم است با اطلاعات خواسته‌شدن آن را تکمیل کنید و پس از پایان ثبت اطلاعات، گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی