شرایط دریافت بیمه تکمیلی ملت| نحوه ورود به سامانه بیمه تکمیلی ملت+ اپلیکیشن اختصاصی درمان بیمه ملت بازنشستگان

به گزارش ساناپرس، شرایط دریافت بیمه تکمیلی ملت و نحوه ورود به سامانه بیمه تکمیلی ملت به همراه اپلیکیشن اختصاصی درمان بیمه ملت بازنشستگان، عنوان مطلبی است که در ادامه به آن می پردازیم و یادآور می شویم که بیمه درمان تکمیلی ملت یکی از بیمه های معتبر در حال حاضر می باشد که امکان دریافت آن به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی وجود دارد. بیمه ملت به صورت بیمه درمان کامل و بیمه درمان تکمیلی که برای استفاده از آن به بیمه پایه نیاز است، به افراد خدمت رسانی می کند. نحوه خرید این بیمه هم به صورت آنلاین و هم حضوری امکان پذیر است.

بیمه ملت-بیمه تکمیلی

شرایط دریافت بیمه تکمیلی ملت

بیمه درمان تکمیلی ملت خدمات خود را به دو صورت ارائه می دهد. بیمه درمان کامل که در آن تمام هزینه های درمانی بیمه شده با توجه به سقف تعهدات پوشش داده می شود و بیمه درمان تکمیلی که نیاز به بیمه پایه داشته و در آن بخشی از هزینه های درمان توسط بیمه گر اول تقبل می شود.

 

برای قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان افراد باید ابتدا تحت پوشش بیمه پایه باشند همچنین برای استفاده از بیمه درمان تکمیلی انفرادی ملت باید قبل از تهیه بیمه تکمیلی، بیمه عمر تهیه شود.

بیمه تکمیلی انفرادی، اعضای خانواده بیشتر از دو نفر را هم تحت پوشش قرار می دهد. حداکثر سن بیمه شدگان باید ۷۵ سال بوده و در حوادث انفرادی بازه سنی ۴ تا ۸۰ سال و در حوادث گروهی افراد تا سن ۷۵ سال تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

 

از جمله شرایط دریافت بیمه تکمیلی گروهی ملت حداقل تعداد کارکنان است. برای پوشش گروهی بیمه درمان تکمیلی ملت باید حداقل تعداد کارکنان شرکت ۱۰۰ نفر بوده که شرکت می تواند تمامی کارکنان یا ۷۰ درصد از کارکنان شرکت به همراه اعضای خانواده تحت تکفل قانونی را مورد پوشش قرار دهد.

 

بیمه تکمیلی ملت خدمات خود را در سه طرح مختلف و یک طرح vip ارائه می کند که پوشش تمام این طرح ها یکسان بوده و تفاوت فقط در سقف تعهدات مورد قبول بیمه است و همچنین در طرح vip نیازی به داشتن بیمه پایه برای افراد نیست. افراد با توجه به شرایط مالی و سقف تعهدات مورد نیاز خود می توانند یکی از طرح ها را انتخاب کنند.

نحوه ورود به سامانه بیمه تکمیلی ملت

تمامی شرکت های خدماتی در عصر حاضر به دنبال روشی برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به افراد بوده تا استفاده کنندگان به صورت غیر حضوری و آنلاین هم بتوانند از مزایای این شرکت ها بهره مند شوند. شرکت بیمه ملت هم از این موضوع مستثنی نبوده و خدمات گوناگونی مانند خرید بیمه نامه و مشاهده مراکز طرف قرارداد و غیره را از طریق سایت شرکت به بیمه شدگان و سایر ذی نفعان ارائه می دهد. نحوه ورود به سامانه بیمه تکمیلی ملت به این صورت است که برای ورود باید سایت melat.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت شد. برای استفاده از خدمات این سایت باید ثبت نام کرده و شخص نام کاربری و رمز عبور در اختیار داشته باشد.

 

اگر فرد مشتری جدید این بیمه باشد پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای او ارسال می شود که از این طریق و از بخش سبا ملت سایت شرکت می تواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

همچنین دریافت خدمات الکترونیک بیمه ملت از طریق اپلیکیشن این شرکت میسر بوده که برای دانلود اپلیکیشن می توان از بخش سبا ملت قسمت موبایل بیمه اقدام کرده و خدماتی که از طریق سایت قابل دسترسی هستند را به راحتی با تلفن همراه استفاده کرد.
پس از ثبت نام در سامانه بیمه ملت به عنوان مشتری جدید یک پیامک حاوی متن خوشامدگویی و نام کاربری و رمز عبور به شماره ثبت شده در سامانه ارسال می شود که با استفاده از این اطلاعات کاربری می توان به قسمت های مختلف سامانه بیمه ملت و خدمات متنوعی که ارائه می شود دسترسی پیدا کرد.

اپلیکیشن اختصاصی درمان بیمه ملت بازنشستگان

با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری، اپلیکیشن جدید درمان شرکت بیمه ملت با نام «دینا» در دسترس این عزیزان قرار گرفت.با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری، اپلیکیشن جدید درمان شرکت بیمه ملت با نام «دینا» در دسترس تمامی بازنشستگان این صندوق قرار گرفت.

این اپلیکیشن ( dina.mellatyar.app ) به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان عزیز طراحی شده است و در اختیار ایشان قرار گرفته است.

بازنشستگان محترم می توانند با مراجعه به آدرس dina.mellatyar.app و یا اسکن QR کد موجود در پوسترهای اطلاع رسانی، نسبت به ثبت خسارت و پیگیری آن در این اپلیکیشن اقدام نمایند.

امکان ثبت آسان و آنلاین هزینه‌های درمانی و بارگذاری مدارک مربوطه برای بازنشستگان محترم در اپلیکیشن دینا فراهم شده است.

بیمه ملت با ارائه این اپلیکیشن، گامی دیگر در جهت ارائه خدمات نوین و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برداشته و امیدوار است که این اقدام مورد استقبال این عزیزان قرار گیرد.

برای دانلود اپلیکیشن درمان بیمه ملت می توانید به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه نمایید.

بیمه‌شدگان و بازنشستگان گرامی می‌توانند جهت سهولت در دسترسی به آخرین لیست مراکز درمانی از این لینک اقدام کنند.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی