خبر فوری| صدور فیش حقوقی تامین اجتماعی پس از همسان سازی

از خبرهای خوشی که در روزهای آتی به بازنشستگان می رسد این است که فیش حقوقی بازنشستگان پس از همسان سازی صادر می شود.

صدور فیش حقوقی تامین اجتماعی پس از همسان سازی خبر مهمی است که در ادامه به آن می پردازیم و یادآور می شویم که مستمری بگیران جهت ورود به سامانه ابتدا می بایست عبارت سامانه تامین اجتماعی و یا آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نموده و دقیقا وارد همین صفحه شوند.

پس از ورود به سامانه، از قسمت میز خدمت که در پایین صفحه قرار دارد گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را که از جمله خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir می باشد را انتخاب نمایند.

در این مرحله لازم است نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام ثبت نام در سامانه انتخاب کرده اند را وارد نمایند، تا به صفحه مربوط به دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران وارد شوند.

تمامی مستمری بگیران پس از وارد نمودن کد ملی و گذر واژه تامین اجتماعی خود به راحتی می توانند فیش حقوقی خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.

صدور فیش حقوقی تامین اجتماعی پس از همسان سازی
مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.بر اساس مصوبه دولت، تا زمان ابلاغ آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان، باید ماهانه مبلغ ده میلیون ریال بصورت علی الحساب به هر بازنشسته پرداخت شود؛ بازنشستگان ابراز امیدواری می‌کنند که این مبلغ نیز مجزا با حقوق و مستمری تیر ماه واریز
شود.
بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به اپلیکیشن «تأمین من» یا سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ نمایند.

پزشکیان گفت: بازنشسته‌ها بدون هزینه باید خدمات درمانی داشته باشند و حقوق شان بر اساس تورم زیاد شود.

مسعود پزشکیان در مورد وضعیت معیشت بازنشستگان اظهار کرد: بازنشسته‌ها بدون هزینه باید خدمات درمانی داشته باشند. باید بر اساس تورم حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم باید یک سری خدمات به آن‌ها داده شود تا باقیمانده عمرشان را به خوبی و در آرامش طی شود. بازنشسته‌ها سرمایه هایشان هدر نرود. کارخانه‌ها و شرکت‌ها و ساختمان‌هایی که در اختیار بازنشستگان است، طوری باید مدیریت شوند که به بهره وری برسد نه اینکه ضرر بدهد.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
در روزهای قبل از پانزدهم تیر، سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد؛ پیش از آن، همین مبلغ برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده بود؛ اما در هر حال، مشخص نیست که آیا این ماه (تیرماه) نیز علی‌الحساب همسان‌سازی برای کارگران بازنشسته واریز می‌شود یا خیر و اجرای آن از چه زمانی آغاز می‌شود.

سیداحمد حسینی، فعال صنفی بازنشستگان تامین اجتماعی در این رابطه می‌گوید: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری سال‌ها قبل کلید خورد و اکنون در برنامه هفتم به عنوان یک تکلیف قانونی مصوب شده است؛ براین اساس، باید از ابتدای امسال اجرایی شود.

و افزود: من از خانواده‌ای کارگری هستم که پدرم و برادرم از دنیا رفتند و همسان سازی حقوق خود را به چشم ندیدند و خدا می‌داند در جامعه بازنشستگان کشور، چند خانواده دیگر مثل خانواده من هستند. بیایند تا بازنشستگان زنده‌اند، دستور اجرای همسان‌سازی را صادر کنند.
حسینی با تاکید بر اینکه باید از فروردین ماه همسان‌سازی برای همه بازنشستگان اجرایی شود؛ ادامه داد: هر چند در این تورم مبلغ همسان‌سازی بسیار کم است، باز پول چند قرص نان برای بازنشستگان می‌شود و همین هم غنیمت

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی