ضرب شست نکونام به درویش/ علی علیپور به استقلال پیوست + بیوگرافی همسرش و عکس

علی علیپور بازیکن فوتبال ایران که طرفداران زیادی هم دارد در نقل و انتقالات به کدام تیم منتقل میشود؟ بیوگرافی این بازیکن خوب، علی علیپور چیست؟ علی علیپور یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی میباشد که در تیم ملی هم سابقه بازی داشته است علی علیپور در تیم پرسپولیس توانست به اوج مشهوریت خود رسید. علی علیپور در بخش مهاجمی مشغول به تمرین میباشد. او حتی در یک دوره به آقای گل معروف شد و بهترین مهاجم سال هم شد.

بیوگرافی علی علیپور + عکس همسر و ازدواج “علی علیپور”

بیوگرافی کامل علی علیپور
نام :علی

نام خانوادگی :علیپور

تاریخ تولد :۲۰ آبان ۱۳۷۴
محل تولد :قائم شهر
پست :مهاجم
باشگاه کنونی :پرسپولیس
شماره پیراهن :۷۰

این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل ۱۳۹۳–۹۴ با قراردادی ۱٫۵ ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

در پی درخشش وی در فصل ۹۴ لیگ ایران ، پرسپولیس توانست در اکثر بازی های لیگ حداقل یک گل بزند. همچنین علی علیپور در دربی تهران یک گل به یاد ماندنی به ثمر رساند که به گفته بسیاری از رسانه های فارسی، او یکی از جوانترین گلزنان دربی تهران است.

قایق لوکس علی علیپور و همسرش +عکس

علی علیپور استقلالی می شود؟
علی علیپور مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال، بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا حالا قرار است دوباره فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه دهد. در دو هفته اخیر دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند و البته علیپور در مصاحبه‌ای که چند روز پیش انجام داد، مدعی شد که از استقلال هم پیشنهاد دارد.
علی علیپور درباره اینکه قرار است به کدام تیم برود، گفت: در حال حاضر در مسافرت هستم، ولی تا دو سه روز آینده به ایران برمی‌گردم و تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

بیوگرافی علی علیپور + عکس همسر و ازدواج “علی علیپور”

وی در مورد اینکه احتمال حضورش در استقلال بیشتر است یا پرسپولیس، تصریح کرد: دوست ندارم در این شرایط و قبل از انتخاب تیمم صحبت کنم. همین هفته همه چیز مشخص خواهد شد.

آخرین خبر از علیپور و شایعه حضور در استقلال
علی علیپور که بعد از پایان همکاری با باشگاه ژیل ویسنته و با حضور در ایران، باب مذاکرات با پرسپولیس را باز کرد، هنوز به نتیجه مثبتی در مسیر این انتقال احتمالی قرار نگرفته است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس نیز که هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، بابت طولانی شدن روند پاسخگویی علیپور به پیشنهاد این باشگاه ناراضی است و این مسئله شاید حتی منجر به عبور از روی نام این گزینه و پیگیری دیگر نفرات مدنظر پرسپولیس شود.

با این حال از ساعاتی پیش شایعات زیادی درباره آینده علی علیپور شکل گرفته است. از استقلال که طی روزهای اخیر روند نقل و انتقالاتی مثبتی را استارت زده، به عنوان مقصد احتمالی مهاجم و کاپیتان اسبق پرسپولیس یاد می‌شود.

این در حالی است که علی علیپور این روزها در ترکیه حضور دارد و همچنان تعطیلات خود را در کنار خانواده‌اش پشت سر می‌گذارد. علیپور البته اکنون از استقلال، تراکتور و همچنین پرسپولیس در لیگ ایران پیشنهاد دارد و در ترکیه نیز روند مذاکراتی خود را با یکی از باشگاه‌های این کشور تا روز سه‌شنبه دنبال خواهد کرد.

این بازیکن از پرتغال و امارات نیز با پیشنهاداتی مواجه است و باید دید طبق وعده‌اش تا پایان این هفته تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد یا این ماجرا همچنان ادامه خواهد یافت.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی