با افتتاح حساب ۳۰۰ میلیون وام فوری بگیرید! | نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با اقساط ۳۶ ماهه + شرایط

به گزارش ساناپرس، بانک تجارت بدون نیاز به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه وام بدون ضامن می‌دهد.

طرح تسهیلاتی «تسریع» طرحی از بانک تجارت است که به منظور کمک به مشتریان تدارک دیده شده است. سقف وام این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بوده و سود متغیری دارد. سود این تسهیلات با توجه به توان بازپرداخت مشتریان و ضریب تسهیلات سود وام دریافتی آن‌ها تعیین شده و در بازه چهار یا شش تا ۲۳ درصدی است.

طرح تسهیلاتی تسریع برای افراد حقوقی تبیین شده و این گروه به منظور درخواست وام مذکور باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری افتتاح کنند. لازم به ذکر است نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از شرایط ضروری دریافت وام محسوب می‌شود.

ضمانت تسهیلات مذکور فیش حقوقی صادره از شرکت مشتری بانک صادرات و سفته و همچنین ضامن مورد پذیرش بانک است. دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات نیز با توجه به نوع قرارداد وام تغییر پیدا می‌کند. اگر فرد وام را تحت قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، باید اقساط آن را حداکثر طی ۱۸ ماه بپردازد. اما در صورتی که شخصی با قرارداد مرابحه و تعیین سود شش درصدی وام را بگیرد، مدت زمان بازپرداخت برای وی ۲۴ ماه خواهد بود. همچنین اگر قرارداد مرابحه باشد و سود ۲۳ درصد تعیین شود، مدت زمان پرداخت اقساط به ۳۶ ماه می‌رسد.

میزان اقساط و سود کل وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟
در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات ۱۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان خواهد بود.

چگونه از بانک تجارت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بگیریم؟
بانک تجارت بدون نیاز به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه وام بدون ضامن می‌دهد.

حقوق‌بگیران بانک تجارت که دارای حساب سپرده قرض‌الحسنه در این بانک هستند، می‌توانند بدون نیاز به ضامن و در قالب کارت اعتباری وام دریافت کنند. این وام بر اساس اعتبارسنجی مشتریان پرداخت می‌شود و متقاضیان باید دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشند.

سقف مبلغ این وام بر اساس رتبه اعتباری متقاضی در بانک مرکزی، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است و حداکثر زمان بازپرداخت وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به‌ترتیب ۳۶ و ۴۸ ماه تعیین شده است. نرخ سود این وام نیز ۲۳ درصد تعیین شده است.

وام‌گیرنده در صورت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با مدت‌زمان بازپرداخت ۴۸ ماه، ملزم به پرداخت سه میلیون و ۲۰۵ تومان به صورت ماهانه هستند و باید در پایان زمان بازپرداخت ۱۵۳ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان به بانک پرداخت کنند.

به علاوه، هزینه‌های جانبی این وام یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالانه می‌شود.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی