بانک ها برای پرداخت وام ازدواج اقدام کردند ؟

به گزارش ساناپرس،​مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: به دلیل همکاری نکردن برخی از بانک در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

بانک ها برای پرداخت وام ازدواج اقدام کردند ؟

​مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: به دلیل همکاری نکردن برخی از بانک در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج جوانان همچنان پابرجا است.

وام ازدواج یکی از تسهیلات خوبی است که دولت در اختیار خانواده ها و تازه عروس داماد ها قرار داده است. وام ازدواج به دلیل شرایط استثنایی که دارد توانسته توجه تمامی افراد را به خودش جلب کند. سامانه ورود به وام ازدواج همانند تسهیلات فرزند آوری است. وام ازدواج به دلیل سود چهار درصدی خود و بازپرداخت ده ساله اش باعث این شده تا خیلی از خانواده ها به ازدواج و تشکیل خانواده فکر کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر ساناپرس را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

رهگیری

بانک ها برای پرداخت وام ازدواج اقدام کردند ؟

ثبت درخواست اینترنتی وام ازدواج از سامانه ve.cbi.ir
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن امور، اکثر خدمات ارائه شده از سوی دولت و بخش خصوصی، از طریق اینترنت انجام می شود، بانک ها نیز از این امر، تبعیت کرده و خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه می دهند؛ چرا که، خدمات اینترنتی، محدودیت ساعت ندارند و کاربر، در هر ساعتی که وقت آزاد داشته باشد، می تواند از خدمات مورد نظر خود، استفاده کند.مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان وام ازدواج جوانان افزود: از جمله مشکلاتی که زوج‌های جوان درباره دریافت وام ازدواج از آن شکایت دارند؛ پرداخت نشدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک و همچنین موضوع ارجاع به شعبه است.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی