۳ نمونه از تسهیلات بانکی را دریافت کنید اما چگونه؟

به گزارش ساناپرس،در این روش از دریافت تسهیلات فوری شما با یک سپرده‎ گذاری می‌توانید ۳ نمونه از تسهیلات بانکی را دریافت کنید اما چگونه؟برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنبد.

۳ نمونه از تسهیلات بانکی را دریافت کنید اما چگونه؟

در این روش از دریافت تسهیلات فوری شما با یک سپرده‎ گذاری می‌توانید ۳ نمونه از تسهیلات بانکی را دریافت کنید اما چگونه؟

فرض کنید که شما ۱۰۰ میلیون تومان را در سپرده ویژه اجتماعی بانک مهر ایران سرمایه گذاری کرده اید. پس از اینکه پرونده شما تشکیل شد، طی یک روز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را با کارمزد سالانه یک درصد دریافت به شما اعطا خواهد شد. همزمان با همین وام می‌توانید تسهیلات دیگری تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با کارمزد سالانه ۴ درصد دریافت کنید. البته این امکان برای‌تان وجود دارد که امتیاز هر دو وام را به آشنایان خود واگذار نمائید. بعد از اینکه این دو وام تسویه شد می‌توانید وام دیگری را تا سقف مجاز بانک و با کارمزد سالانه ۴ درصد دریافت نمائید.

تسهیلات

۳ نمونه از تسهیلات بانکی را دریافت کنید اما چگونه؟

در این نوع از تسهیلات بانک مهر ایران با توحه به میانگین گردش حساب خود می‌توانید وام دریافت کنید. هر چقدر که میانگین حساب شما بیشتر باشد، وام خود را در زمان کوتاه تری دریافت خواهید کرد. در حال حاضر سقف این وام ۳۰ میلیون تومان با کارمزد تا ۴ درصد است.

وام خرید کالای بانک مهر ایران

بانک مهر ایران، کارت اعتباری را برای خرید کاملاً تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصد اعطا می‌کند. شما می‌توانید کالاهای مدنظر خود را از فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد بانک مهر ایران است، خریداری کنید. بازپرداخت این وام ۲۴ ماهه است و برای دریافت آن بایستی یک ضامن رسمی نیز به بانک معرفی نمائید.

با استفاده از این وام بانک ملی می‌توانید بعد از ۶ ماه حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۱ تا ۱۸ درصد دریافت نمائید. در صورتی که وام شما تا ۵۰ میلیون تومان باشد، یک ضامن کافی خواهد بود. اما برای دریافت وام بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان به ۳ ضامن نیاز است.

وام آنی بانک ملی

با استفاده از این طرح می‌توانید با سود ۱۷ درصد تا سقف ۵ میلیارد تومان وام بگیرید. برای این تسهیلات سپرده شما تا ۶۰ ماه مسدود خواهد شد و تا زمانی که تسویه کامل انجام شود، نزد بانک باقی خواهد ماند.

وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملی

افرادی که به دنبال وام بدون ضامن هستند، این تسهیلات برای آن‌ها مناسب خواهد بود. البته بانک ملی این وام بدون ضامن را به افرادی می‌دهد که حقوق یا مستمری خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند. در صورتی که این شرایط را داشته باشید می‌توانید بدون نیاز به ضامن و صرفاً با استفاده از نامه اعتبارسنجی بانک مرکزی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. بازپرداخت این وام به صورت ۴۸ ماهه هست و برای دریافت آن نیاز به افتتاح حساب قرض ‎الحسنه دارید. همچنین هزینه‌های جانبی آن نیز ۱ میلیون و صد هزار تومان است که بایستی پرداخت شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی