علی علیپور به پرسپولیس نارو زد / من از اول عاشق استقلال بودم!

به گزارش ساناپرس،علی علیپور آن قدر برای ثبت قرارداد با پرسپولیس تعلل کرد که به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس تمایل ابتدایی خود را برای همکاری با این بازیکن از دست داده است. باشگاه پرسپولیس توقع داشت این بازیکن با توجه به این که در تمام سال های اخیر مدعی شده بود علاقمند به بازگشت به پرسپولیس است، در روزهایی که با او وارد مذاکره شدند و باشگاه تا حد زیادی تحت فشار بود، کمی انعطاف نشان داده و این همه معطل نکند. اما علیپور پس از اولین جلسه با مدیران باشگاه و اعلام این که باید فکر کند، پاسخ قطعی به باشگاه نداد و پس از آن نیز برای چند روز اصلا تماس باشگاه را بی پاسخ می گذاشت. درنهایت نیز در آخرین مذاکره ای که با بادامکی داشت اعلام کرد تا روز سه شنبه به او فرصت داده شود چرا که ممکن است پیشنهادی از پرتغال دریافت کند.

موضوعی که اسباب ناراحتی مدیران پرسپولیس را فراهم آورده. چرا که آن ها هرگز تصور نمی کردند علی علیپور بازیکنی باشد که بخواهد این همه مدت انتقال به پرسپولیس را به تاخیر بیاندازد. از این رو احتمال می رود پرسپولیسی ها قید ادامه مذاکره با علیپور را بزنند.

با تمدید قرارداد عیسی آل کثیر و اضافه شدن مهدی عبدی، احتمالا باشگاه پرسپولیس سراغ جذب یک مهاجم گلزن خارجی خواهد رفت و دیگر منتظر علی علیپور نخواهد ماند.

مصاحبه سال 1402

علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته می‌گوید: تعریف نباشد اما من و مهدی طارمی خیلی هماهنگ هستیم و چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کنیم. می‌توانستیم با زوج پرسپولیسی اروپا را بترکانیم اما قسمت نشده است.

علی علیپور این روزها به زادگاه خود برگشته تا دوران نقاهت پس از مصدومیت و عمل جراحی را سپری کند. ستاره سابق پرسپولیس شنبه گذشته سری هم به تمرین نساجی مازندران زد که با شوخی صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه روبرو شد که از او خواست به این تیم برود و…
قرار است به نساجی تیم شهر خودت برگردی؟

آقای صادق درودگر یکی از دوستان من است که همواره ارتباط صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته و داریم. اتفاقا چندی پیش همدیگر را دیده بودیم اما این لطف ایشان بود که آن حرف را زد. من فوتبالم را از نساجی شروع کردم و همیشه بازی‌های این تیم را تعقیب می‌کنم اما در حال حاضر تحت قرارداد ژیل ویسنته هستم و به تیم دیگری نمی‌توانم فکر کنم.

حتی پرسپولیس؟!

هواداران پرسپولیس که خیلی به من لطف دارند و همیشه در این سال‌ها کنارم بوده‌اند. هرگز حمایت این عزیزان را فراموش نخواهم کرد ولی همان‌طور که گفتم الان حرفه‌ای نیست حرفی در این رابطه بزنم.

آخرین تماس تو با یحیی گل‌محمدی پس از پایان لیگ نوزدهم بود که تلفنی از تو خواست در پرسپولیس بمانی اما راهی پرتغال و تیم ماریتیمو شدی!

نه! با آقایحیی همیشه در ارتباط بوده و هستم. هر زمانی تیم برد خوبی دارد یا قهرمان شده تماس گرفته یا پیام تبریک به او داده‌ام. رابطه خیلی خوبی هم داریم و خودش هم آن مقطع مرا درک کرد. من می‌خواستم شانس خودم را در فوتبال اروپا دنبال کنم و به هر حال خیلی دوستانه از هم جدا شدیم. آقایحیی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و قهرمانی‌های متوالی‌اش گویای توانایی اوست. از آن گذشته من به عنوان یک انسان واقعا آقایحیی را دوست دارم.

پس احتمال همکاری مجدد با یحیی گل‌محمدی وجود دارد؟

چرا که نه؟ اما در حال حاضر بازیکن تیم ژیل ویسنته هستم!

یعنی اگر روزی ماجراجویی ات در اروپا و کشور پرتغال به پایان رسید، دوست داری به پرسپولیس برگردی؟

بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است. من مدیون این باشگاه هستم و تا روزی که زنده هستم فراموش نمی کنم چگونه پرسپولیس من را در فوتبال ایران مطرح کرد.

اما چیزی نمانده بود استقلالی شوی!

(با تعجب) کی؟ چه طور؟!

زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود و…

بله! من در رده جوانان بودم که در استقلال تست دادم و هنوز هم افتخار می‌کنم آقای امیر قلعه‌نویی مرا انتخاب کرد. بلافاصله هم خواست که با من قرارداد ببندند و… اما مبلغ آن خیلی کم بود!

چه‌طور؟!

۲۰میلیون تومان با من برای تیم جوانان بستند که به تمرینات بزرگسالان هم بروم اما نه خانه به من می دادند، نه محل خوابی بود و … خلاصه آن که برای منِ بچه‌شهرستان سخت بود با آن شرایط در تهران زندگی کنم. یک آقایی که اسم نمی‌آورم در استقلال بود که وقتی درد دل من را شنید بلافاصله قراردادم را پاره کرد و گفت مثل پسرم هستی و برو به زندگی‌ات برس!

و همان آقا باعث شد پرسپولیسی شوی و آقای گل لیگ و …؟

در فوتبال یک مسئله‌ای وجود دارد؛ شما از نوجوانی وقتی وارد مسابقات رسمی می‌شوید یک آرزو دارید. این‌که پیراهن پرسپولیس یا استقلال را بپوشید. حالا ممکن است یکی از این دو تیم زودتر پیشنهاد بدهند یا شرایط در تیم دیگر بهتر باشد. بنابراین انتخاب می‌کنی و بعد هم قرمز یا آبی می‌پوشی. من هم اول پیشنهاد استقلال و تست در این تیم به دستم رسید و بعد پرسپولیس که در نهایت پرسپولیسی شدم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی