متقاضیان ثبت نام خودروهای وارداتی حتما بخوانند / این فرصت ویژه را از دست ندهید

به گزارش ساناپرس، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با بیان این که تا روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه متقاضیان خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام و انجام ویرایش اولویت خود فرصت دارند، گفت: بعد از تعطیلات آخر تیرماه، یک زمانی مشخص و اولویت‌بندی متقاضیان انجام و اعلام خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در خصوص مهلت زمانی ویرایش اولویت متقاضیان گفت: امکان ویرایش اولویت توسط متقاضیان تا پایان مهلت ثبت‌نام که روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه است، وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که علت اختلال در سامانه چه بوده، گفت: هم از سمت بانک‌ها که حساب متقاضیان را وکالتی کرده‌اند و هم از سمت شرکت‌های خودرویی دیتا می‌گیریم و این باعث شد که دیتای اشتباه در لحظه یک‌سری اختلال را به وجود آورد.

تقدسی توضیح داد: آپدیت جدیدی را یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو ارسال کرده بود که دیتا اشکال داشت و منجر به این شده بود که وضعیت‌ها را اشتباه تغییر بدهیم که سریعا مجبور شدیم به اطلاعات قبلی برگردانیم.

وی در خصوص جزئیات عرضه خودروهای وارداتی اظهار داشت: در این دور از عرضه، خودروی برقی عرضه نمی‌شود؛بلکه ۳۶ مدل خودرو عرضه شده و برندی مانند تویوتا توسط چند شرکت وارد و عرضه شده است.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه، بعد از تعطیلات آخر تیرماه، یک زمانی مشخص و اولویت‌بندی متقاضیان انجام و اعلام خواهد شد.

تقدسی تصریح کرد: این آخرین سری عرضه برای ثبت‌نامی‌های اسفند ۱۴۰۱ است و در صورت عدم انتخاب خودرو باید در عرضه‌های بعدی پول بلوکه کنند و مجدد برای دریافت خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که استقبال از کدام برندها بیشتر است، به اقتصاد آنلاین گفت: همه مدل خودرو انتحاب می‌شود، اما برندهای مطرح همیشه بیشترین تقاضا را دارند.

تقدسی در پایان تاکید کرد: متقاضیان برای بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان و وکالتی کردن حساب خود تا روز شنبه، ۲۳ تیرماه و برای ثبت‌نام تا روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه فرصت دارند.

در این نوبت از عرضه، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند.

گفتنی است که ترتیب اولویت در این پنج انتخاب مهم است و در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (بر اساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی)، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد؛ از سوی دیگر چنانچه پس از تخصیص خودرو و فراخوانی که از سوی شرکت واردکننده برای مشتری ارسال می‌شود، متقاضی وجه خودروی خود را واریز نکند، از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف خواهد شد.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی از بین ۳۶ محصول عرضه شده، ۱۸ خودروی وارد شده‌ دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۱۸ خودروی وارد شده‌ دیگر دارای قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.

قیمت‌ها اعم از قطعی و علی‌الحساب قیمت در مبادی ورودی است و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

لازم به تاکید است که چنانچه خودروی انتخابی متقاضیان جدید، به مرحله‌ی تخصیص نرسد و با عدم تخصیص مواجه شوند، در طرح‌های بعدی بایستی مجدد از ابتدا با تعریف حساب وکالتی اقدام به ثبت‌نام کنند.

لیست خودروها با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی

نام خودرو شرکت وارد کننده قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی (تومان)
کوراندو تک دیفرانسیل بی ام کارز ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوراندو دو دیفرانسیل بی ام کارز ۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هاوال H6 هیبرید بی ام کارز ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هوندا سیتی آذریوردسال ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هوندا HR-V آذریوردسال ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما هیبرید آرین موتور ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی گرندویتارا راساموتور خاورمیانه ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی بالنو راساموتور خاورمیانه ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی سیاز راساموتور خاورمیانه ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بیجینگ X55 تریم تک رنگ دیار خودرو ۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بیجینگ X55 تریم دو رنگ دیار خودرو ۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS5 ماموت خودرو ۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا لوین ۱.۸ لیتر هیبرید ۲۰۲۳ آریا کار ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر ۲۰۲۴ آریا کار ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا لوین ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳ آریا کار ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴ آریا کار ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام جی ۵ فردا موتور ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام جی GT فردا موتور ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی