فوری / آغاز ثبت نام بسته معیشتی محرم | این کد دستوری را وارد کنید

به گزارش ساناپرس، پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با شروع ماه محرم آغاز شد.

حبیب‌اله آسوده با اشاره به پویش اطعام و احسان حسینی و اهدای بسته معیشتی گفت : این پویش با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که پیش‌بینی شده حدود ۶۰۰۰ آشپزخانه در این طرح فعال باشند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که در میزان طبخ غذا و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و همچنین تعداد فعالیت آشپزخانه‌ها، ۳۰ درصد رشد وجود داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در خصوص راه‌های دریافت مشارکت و نذورات مردمی برای اعطای بسته معیشتی نیز بیان کرد: خیران می‌توانند از طریق سرشماره #۸۸۸۷* و #۱۲* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

مجید الهی راد اظهار کرد: این میزان گوشت در قالب سه هزار بسته ۱.۵ کیلوگرم بین سه هزار خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.
وی افزود: این اقدام خیرخواهانه با هدف کمک به تامین گوشت مورد نیاز خانواده های مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی توسط مرکز نیکوکاری برنامه سمت خدا انجام گرفت.

حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان
با فرارسیدن ماه محرم و به منظور حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان بی‌بضاعت و کم درآمد، بسته های معیشتی با مشارکت خیّرین انجمن حمایت، تهیه و توزیع شد.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار پیرامون تخصیص بسته معیشتی به خانواده زندانیان گفت: مایحتاج اولیه در قالب اقلام خوراکی برنج، عدس، روغن، قند، شکر، ماکارونی به ارزش ۸ میلیون ریال به خانواده زندانیانی که از بضاعت مالی کمتری برخوردار بودند تعلق گرفت.

عزیزی گفت: حمایت از خانواده زندانیان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، رفع معضلات و دغدغه های معیشتی انجام می شود. که واحد مددکاری زندان پس از بررسی نسبت به شناسایی خانواده های واجد شرایطی که از بضاعت مالی کافی برخوردار نبودند اقدام نموده است.

وی در ادامه افزود: از خانواده زندانیان واجد شرایط دعوت بعمل آمد تا با حضور در سالن ملاقات نسبت به دریافت بسته معیشتی اقدام نمایند.

همچنین هزینه ایاب و ذهاب به ۴۶ نفر از خانواده های زندانیان به مبلغ ۲۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

شایان ذکر است تعداد ۱۰۰ خانوار زندانی با مراجعه به واحد ملاقات مجتمع ندامتگاهی قزلحصار سبد کالا ویژه ماه محرم دریافت کرده اند.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: از ابتدای امسال تا کنون در قالب طرح قرار دوازدهم یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی
حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اینکه هر ماه طرح قرار دوازدهم را در استان همدان داریم اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم در ۱۲ هر ماه به نیت سلامتی امام عصر (عج) توسط اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان با بیان اینکه امسال نیز این طرح از ابتدای سال در دوازدهم هر ماه اجرا شده گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با همکاری مراکز افق توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هر ماه تقریباً تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌ها نیازمند در استان در این طرح توزیع شده خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر کدام بسته‌ها یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی