زمان دقیق واریز یارانه تیر ۱۴۰۳

به گزارش ساناپرس، یارانه نقدی خانواری که جزو دهک‌های اول تا سوم درآمدی هستند، بیست و پنجم هر ماه به حساب‌شان پرداخت می‌شود. مبلغ یارانه این گروه ۴۰۰ هزار تومان است. سایر خانوارها که دهک‌های چهارم تا نهم را شامل می‌شوند، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی خود را در سی‌ام هر ماه دریافت می‌کنند. بر اساس جدول سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

آخرین اخبار درباره کالابرگ
اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی در قالب کالابرگ به طور معمول هجدهم هر ماه شارژ می‌شود اما سه روز از موعد همیشگی گذشته و فعلا خبری در این باره منتشر نشده است. معاون وزیر رفاه هم که اخیرا اظهاراتی را در این باره مطرح کرده، سخنانش را به کالابرگ فجرانه خلاصه کرده است.

براساس اعلام علیرضا عسگریان، در طرح فجرانه که از بهمن ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا شد یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا برای هفت دهک توزیع شد. در ضمن، این طرح که اعتبار آن ۲۰۰ هزار تومان منظور شده بود، ۱۱ قلم کالای اساسی را دربرمی‌گرفت. البته سرنوشت این طرح نامعلوم است و باید منتظر ماند و دید وزارت کار دولت چهاردهم چه تصمیمی درباره آن اتخاذ می‌کند.

دی دی کرم رنگی لافارر SPF30

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی