بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا بخوانید

به گزارش ساناپرسبه نقل از ایلنا جهت دریافت آخرین لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا کلیک کنید.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنبد.

بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا بخوانید

بیمه ملت، در مراسمی با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، برترین‌های پویش در امتداد همراهی ویژه بیمه‌های زندگی بیمه ملت معرفی و از آنان قدردانی به عمل آمد.بازنشستگی

مدیرعامل بیمه ملت، ضمن اشاره به استقبال گسترده از این پویش توسط شبکه فروش، اظهار داشت: این طرح که در قالب جشنواره برگزار شد، موجب فعال شدن بیشتر نمایندگان شرکت شد و این اتفاق جای خوشحالی و قدردانی دارد. برخی از نمایندگان ما در این زمینه بسیار فعال بودند و جز این نیز انتظاری نبود و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

آغاز واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش سالانه از امروز

بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا بخوانید

این اپلیکیشن ( dina.mellatyar.app ) به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان عزیز طراحی شده است و در اختیار ایشان قرار گرفته است.

بازنشستگان محترم می توانند با مراجعه به آدرس dina.mellatyar.app و یا اسکن QR کد موجود در پوسترهای اطلاع رسانی، نسبت به ثبت خسارت و پیگیری آن در این اپلیکیشن اقدام نمایند.

امکان ثبت آسان و آنلاین هزینه‌های درمانی و بارگذاری مدارک مربوطه برای بازنشستگان محترم در اپلیکیشن دینا فراهم شده است.

بیمه ملت با ارائه این اپلیکیشن، گامی دیگر در جهت ارائه خدمات نوین و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برداشته و امیدوار است که این اقدام مورد استقبال این عزیزان قرار گیرد.

برای دانلود اپلیکیشن درمان بیمه ملت می توانید به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه نمایید.

بیمه‌شدگان و بازنشستگان گرامی می‌توانند جهت سهولت در دسترسی به آخرین لیست مراکز درمانی از این لینک اقدام کنند.

 

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی