لیست دارایی‌ های سعید جلیلی منتشر شد

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس، برای مردمی که قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیاز دارند بدانند کدام نامزد انتخاباتی زندگی اش به زندگی مردم نزدیک است لازم دیدیم که لیست منتشر شده از دارایی سعید جلیلی را که حدود ۳ سال پیش اعلام کرده بود مجددا منتشر کنیم.

لیست دارایی‌ های سعید جلیلی منتشر شد

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دور درباره اموال خود سخنی نگفته است اما در خرداماه ۱۴۰۰ نیز در انتخابات شرکت کرده بود و دوران تبلیغات نامزدها درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

سهام سعید جلیلی در بورس

وی درباره بورس گفته بود: هیچ وقت خودم در بورس سرمایه‌گذاری نکردم اما در سال ۸۲ که فرزندم کوچک بود، برای وی در بورس یک سهام یک و نیم میلیونی خریدیم و نمی‌دانم که الان به کجا رسیده است. سال ۸۰ بود که یک میلیون تومان وام دریافت کردم.

خودروی سعید جلیلی

جلیلی افزود: معمولاً در مشهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنم اما در تهران بیشتر از خودرو شخصی خودم استفاده می کنم.

همسر سعید جلیلی کیست؟

فاطمه سجادی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ که جلیلی در آن‌ها نامزد ریاست جمهوری شده بود، نیز حضور چشمگیری نداشت. دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. او و سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند. فاطمه سجادی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.

ورزش موردعلاقه سعید جلیلی

وی تصریح کرد: بیشتر کوهنوردی و شنا می کنم. دارآباد آخرین جایی بود که جهت کوهنوردی رفتم.

اصالت سعید جلیلی

جلیلی متولد سال ۱۹۶۵ در شهر مشهد است، جایی که مقام معظم رهبری نیز در آن متولد شده اند. جلیلی کهنه سرباز جنگ ایران و عراق است که در سال ۱۹۹۰ به وزارت خارجه ایران ملحق شد.

او مدرک دکترای خود را از دانشگاه امام صادق دریافت کرده و پایان نامه خود را نیز در زمینه دیپلماسی حضرت محمد (ص) ارایه داده است.

او در سال های ۱۹۹۰ به عنوان یکی از مقامات وزارت خارجه فعالیت می کرد و سرانجام در سال ۲۰۰۱، به دفتر رهبری پیوست. در سال ۲۰۰۵، او مشاور محمود احمدی نژاد، شد و از سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و سپس عضو ارشد مذاکرات هسته ای فعالیت می کند.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی