شرایط و مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات با کارت یارانه چه می باشد؟

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرسبه نقل از جارنیوز امکان دریافت این تسهیلات یارانه از طرق دیگر، نظیر ضمانت گذاشتن یارانه؛ فراهم است یا خیر؟ و اگر پاسخ به این سوال مثبت است؛ شرایط و مدارک لازم برای دریافت  برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

شرایط و مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات با کارت یارانه چه می باشد؟

معمولا اکثر نهادها و مراجع وام دهنده، از افراد می خواهند که یک یا چند نفر را به عنوان ضامن معرفی کرده تا بازپرداخت تسهیلات از سوی متقاضی را ضمانت نمایند.از آن جایی که ممکن است، برخی افراد، در معرفی ضامن با مشکل مواجه شوند، این سوال برای آن ها مطرح می شود که آیا، امکان دریافت این تسهیلات یارانه از طرق دیگر، نظیر ضمانت گذاشتن یارانه؛ فراهم است یا خیر؟ و اگر پاسخ به این سوال مثبت است؛ شرایط و مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات با کارت یارانه چه می باشد؟

یارانه‌ها

شرایط و مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات با کارت یارانه چه می باشد؟

منظور از اخذ این تسهیلات با کارت یارانه این است که متقاضی، به جای معرفی ضامن در ازاء دریافت تسهیلات، مبلغ یارانه واریزی از جانب دولت را به عنوان ضمانت بازپرداخت معرفی نماید. به عبارت دیگر، در این نوع این تسهیلات ، بانک و یا موسسه اعتباری این تسهیلات دهنده، بدون معرفی ضامن، مبلغ وام را به حساب متقاضی واریز نموده و بازپرداخت اقساط آن؛ به صورت خودکار از طریق محل واریز یارانه ها و با کارتی تحت عنوان یارا کارت پرداخت خواهد شد.

در قسمت گذشته، به معرفی شرایط دریافت وام با کارت این تسهیلات پرداخته و در این خصوص بیان نمودیم که در صورت اجرایی شدن این طرح، ممکن است که ضوابطی مانند سرپرست خانوار بودن، به عنوان شرایط لازم در نظر گرفته شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به توضیح مدارک لازم برای دریافت وام با کارت یارانه بپردازیم.

از آن جایی که طرح اخذ تسهیلات به صرف  این تسهیلات ، در حال حاضر؛ از سوی بانک ها و موسسات اعتباری اجرایی نمی گردد، نمی توان اسناد و مدارک قطعی در این خصوص را معرفی نمود، اما پیش بینی می شود که مدارکی از قبیل مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، عکس و …)، اسناد مثبت دریافت این تسهیلات، مدارک مربوطه به داشتن حساب بانکی در بانک مربوطه، اسناد مربوط به خدمت نظام وظیفه نظیر کارت معافیت سربازی و …. در این زمینه مورد نیاز باشد.

بدیهی است که در صورت فقدان و یا نقص در مدارک و اسناد فوق، درخواست دریافت تسهیلات از جانب بانک عامل رد گردیده و در نتیجه، وامی به فرد تعلق نخواهد گرفت. در صورت اجرایی شدن طرح وام با کارت این تسهیلات ، متن این مقاله به روز رسانی گردیده و اسناد و مدارک مورد نیاز در این قسمت اطلاع رسانی خواهد گردید.

در بخش های پیشین مقاله؛ به معرفی شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام با کارت یارانه پرداخته و توضیحات لازم را در این خصوص بیان نمودیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به توضیح مبلغ وام یارانه بگیران با کارت یارانه بپردازیم.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed