طرح وام با کارت یارانه/تسهیلات بدون کارمزد برای شما

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرسبه نقل از جارنیوز وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یک بار به برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

طرح وام با کارت یارانه/تسهیلات بدون کارمزد برای شما

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران با اشاره به اینکه در استان تهران چهار شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارند، تصریح کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان تهران نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض‌الحسنه) مشارکت کنند.

فرم ثبت نام وام، برگه ای است که توسط نهاد وام دهنده؛ تهیه شده و در اختیار متقاضی قرار می گیرد تا وی، اطلاعات لازم در آن را تکمیل نموده و به نوعی قرارداد خود را با مرجع ارائه دهنده تسهیلات؛ منعقد نماید.

تسهیلات

طرح وام با کارت یارانه/تسهیلات بدون کارمزد برای شما

با توجه به این که در حال حاضر؛ هیچ وامی با کارت یارانه به افراد تعلق نمی گیرد، صحبت از فرم ثبت نام این وام نیز امری بی معنا تلقی می شود. با این حال، افراد می توانند به منظور دریافت وام و شرکت در طرح های تسهیلاتی دیگر بانک ها، فرم ثبت نام وام مربوطه را تکمیل کرده و درخواست خود را ثبت نماید.

به طور کلی دو روش برای تکمیل فرم ثبت نام وام وجود دارد که شامل شیوه حضوری و اینترنتی می گردد. در روش حضوری؛ متقاضی، فرم را به صورت دستی تکمیل نموده و مستقیما به شعبه و نهاد مربوطه تحویل می دهد، اما در روش اینترنتی، فرم به صورت آنلاین در سایت و سیستم بانکی بارگذاری شده و داوطلب می تواند با مراجعه به سامانه، آن را مشاهده و تکمیل نماید.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی