ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک صادرات

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس، افرادی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات تمایل دارند باید در سپرده قرض الحسنه خود حداقل مبلغ ۱۰ میلیون تومان نگهداری کنند و سپس برای تسهیلات درخواست بدهند. ضمنا لازم است که این مبلغ پول حداقل به مدت دو ماه و حداکثر به مدت ۱۲ ماه در حساب فرد باقی بماند. افراد برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی دارند و باید توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را طی ۳۶ ماه داشته باشند. لازم به ذکر است که تسهیلات مذکور بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه سقف تسهیلات، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت اقساط، مقدار هر قسط به ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان اعلام شده است.

بانک صادرات چه تعداد شعبه فعال در داخل و خارج کشور دارد؟
بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که فعالیت خود را از پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ شروع کرد و اولین شعبه آن در تهران بود. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال ۱۳۴۰ در هامبورگ آغاز به کار کرد. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه در داخل کشور و ۲۳ شعبه خارجی دارد که آماده ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، خدمات الکترونیکی، تسهیلات و تعهدات، کارت‌های بانکی، پایانه‌های الکترونیک و… به مشتریان هستند.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی