ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممک

بدون دیدگاه

ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممکن
کلیه متقاضیان وام فرزند که واجد شرایط می‌باشند، ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند. در صورت موفقیت برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

پدران نوزادان متولدشده تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ به بعد و حداکثر تا ۲ سال بعد از تاریخ تولد نوزاد می‌توانند در سامانه وام فرزند آوری ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.

پرداخت تسهیلات فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر نوزاد متولد شده امکان‌پذیر است

تسهیلات تولد فرزند به پدرانی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگان پدر و یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.

وام فرزند از نوع وام بدون سپرده و کارمزد آن ۴ درصد است.

تسهیلات قرض‌الحسنه تولد فرزند با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.

برای شروع ثبت نام تسهیلات فرزندآوری و مشاهده وضعیت (یا پیگیری وام) درخواستی خود به سایت وام فرزندآوری ve.cbi.ir مراجعه کنید.

حتی افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از افزایش جمعیت هستند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای دریافت آن لازم است تا نیمی از بدهی خود را با بانک تسویه کرده باشید.) چنانچه چک برگشتی دارید، بعد از پرداخت اقساط آن می‌توانید وام فرزندآوری را دریافت کنید./ساناپرس

ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممکن
کلیه متقاضیان وام فرزند که واجد شرایط می‌باشند، ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه بوده و مربوط به متقاضی است به شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام از طریق پیامک برای ایشان ارسال می شود.

وام‌
ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممکن

این افراد باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست خود را جهت استفاده از وام فرزند آوری ۱۴۰۳ ارائه دهند. پس از این که درخواست شما در سایت مذکور ثبت شده، بررسی های لازم انجام می گیرد تا از واجد شرایط بودن تان اطمینان حاصل شود.

در صورتی که شرایط لازم برای استفاده از این نوع تسهیلات را داشته باشید، پیامکی مبنی بر مراجعه حضوری به شعبه بانک انتخابی و نهایی کردن ثبت نام برای تان ارسال می شود. نکته مهم در این رابطه، نحوه ورود به سایت تعیین شده و نام نویسی وام فرزند آوری از طریق آن است.

زیرا با توجه به این که بسیاری از افراد برای اولین بار اقدام به ثبت درخواست تسهیلات فرزند می کنند، ممکن است شناخت زیادی نسبت به این سامانه و روش ورود آن نداشته باشند.

در این بخش نحوه ورود به سایت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تسهیلات فرزند را بیان کرده و در ادامه هم فرایند نام نویسی از طریق آن را توضیح خواهیم داد. جهت وارد شدن به این سامانه کافی است یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام طی کنید که به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز برای ورود به سامانه وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به شرح ذیل می باشند.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed