سومین خرید استقلال بمبی است که نقل و انتقالات را تکان می دهد / این ۶ بازیکن هم در صف مذاکره با مدیران باشگاه هستند

بدون دیدگاه

سومین خرید استقلال بمبی است که نقل و انتقالات را تکان می دهد / این ۶ بازیکن هم در صف مذاکره با مدیران باشگاه هستند
بعد از خبر نهایی شدن جذب بازیکن خوش تکنیک فصل گذشته لیگ برتری که گفته می شد در آستانه توافق با باشگاه پرسپولیس است، اولین خبر خوب نقل و انتقالاتی آبی ها ….

برخلاف روزهای گذشته که خبرهای خوبی درخصوص روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال به گوش نمی رسید، این روزها اخبارو شایعات امیدبخشی برای هواداران این تیم مخابره می شود. بعد از خبر نهایی شدن جذب محمدحسین اسلامی بازیکن خوش تکنیک فصل گذشته ذوب آهن اصفهان که گفته می شد در آستانه توافق با باشگاه پرسپولیس است، اولین خبر خوب نقل و انتقالاتی آبی ها بود. البته هنوز باشگاه به شکل رسمی از این خرید جدید رونمایی نکرده است.

دومین خبر جذاب نقل و انتقالاتی آبی ها تلاش مدیران هلدینگ برای جذب مهدی قایدی است. در همین رابطه گفته می شود که نماینده ای از باشگاه راهی امارات شده تا برای جذب قرضی قایدی با بند خرید دائمی با باشگاه الاهلی امارات وارد مذاکره شود. هرچند در این رابطه اخبار ضد و نقیض به گوش می رسد و حتی برخی رسانه ها از انصراف آبی ها از این خرید باتوجه به درخواست مالی بسیار بالای طرف اماراتی خبر داده اند، اما ظاهرا هنوز پرونده این موضوع بسته نشده و دست کم در رسانه های اماراتی همچنان احتمال انتقال ستاره ایرانی به لیگ ایران و بازگسشت اش به استقلال وجود دارد وپرونده این انتقال مفتوح است.

دیگر خبر جذاب نقل و انتقالاتی آبی ها از سرگیری مذاکرات با جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان است که در روزهای اخیر خبرهایی از انتقال قطعی او به یکی از باشگاه های روسیه ای منتشر شده است. خبر مذاکره و احتمال جذب این مهاجم جوان و پدیده فصل گذشته فوتبال ایران حسابی هواداران استقلال را سر ذوق آورده است. هرچند درست مانند ماجرای مهدی قایدی هنوز مشخص نیست که چنین انتقالی نهایی و قطعی شود و فعلا بین طرفین فقط مذاکره صورت گرفته است.

خبر خوش دیگر برای استقلالی ها به ماندن حسین حسینی کاپیتان و گلر شماره یک آبی ها باز می گردد.و در روزهای گذشته از یک گلر گمنام و فاقد کارنامه قوی به عنوان جانشین حسینی نامبرده می شد که ظاهرا با برطرف شدن مشکلات مربوط به ادامه حضور حسینی و ماندگار شدن او طبق ادعای رسانه ها، بحث حضور گلردورگه بوسنیایی- مقدونیه ای نیز منتفی است و مدیران باشگاه بعد از وافق به دنبال خلاص شدن از این ماجرا و نقل و انتقالات حاشیه ساز و جنجال برانگیز هستند.

غیر از این اسامی مطرح شده، خبرهایی نیز درباره مذاکره استقلال با نفراتی چون علی قلی زاده مطرح شده بود که به نظر می رسد این لژیونر نه چندان موفق فوتبال ایران هم تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد. هرچند استقلال هنوزبه شکل رسمی از هیچ تمدیدی یا خرید جدیدی رونمایی نکرده است، اما تا اینجا به نظر می رسد که آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهرداد محمدی و صالح حردانی با تمدید قرارداد ماندگارشده اند. وضعیت سربازی ابوالفضل جلالی همچنان مبهم است و اخبار متفاوتی در این رابطه مطرح است. حسین حسینی و آرش رضاوند هم با اینکه گفته می شود قراردادشان تمدید خواهد شد، همچنان آینده حضورشان در استقلال به شکل قطعی مشخص نیست.

اخبارورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی