زمان پرداخت مطالبات گندم کاران اعلام شد؛وعده تازه درباره خرید تضمینی گندم

بدون دیدگاه

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت بخشی از مطالبات گندم کاران ظرف امروز و فردا خبر داد.

دولت سیزدهم پس از قیمت‌گذاری غیراصولی و پایین‌تر از تورم برای خرید تضمینی گندم، حالا با بدعهدی خود نسبت به تسویه مطالبات گندم کاران صدای اعتراض کشاورزان را درآورده است. 

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات باقی‌مانده گندم‌کاران، گفته است که تاکنون پنج میلیون و  ۵۲۰ هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی از گندم‌کاران دریافت شده که بخشی از مطالبه گندم‌کاران پرداخت و بخش دیگر باقی مانده است.

محمدسادات ابراهیمی اعلام کرد: تاکنون حدود ۴۷ همت از مطالبات گندم کاران بابت دریافت گندم از آنها پرداخت شده و حدود ۵۰ همت باقی مانده است که با پیگیری‌های بنده از دستگاه‌های متولی قول پرداخت بخشی از مطالبات گندم‌کاران طی امروز و فردا داده شده است.

وی افزود: همچنین قرار است که در روزهای آینده جلسه‌ای را با مسئولان دولتی برای آخرین وضعیت دریافت گندم و همچنین پرداخت مطالبات این قشر بررسی شود.

ابراهیمی اظهار کرد: این امید وجود دارد که مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر مطالبات گندم کاران را پرداخت کنند تا در شرایط اقتصاد فعلی این قشر بیشتر از این تحت فشار نباشند.

 

 

 

 

منبع: عرشه

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی