کدام بانک‌ها وام خودرو می‌دهند؟/چگونه وام خودرو بگیریم

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس،در شرایط تورمی اقتصاد کشور است، خرید خودرو به کمک وام بانکی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های تامین هزینه خرید خودرو است. به همین سبب، وام خودرو متقاضیان فراوانی دارد.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

کدام بانک‌ها وام خودرو می‌دهند؟/چگونه وام خودرو بگیریم

کدام بانک‌ها وام خودرو می‌دهند؟
در شرایط تورمی اقتصاد کشور است، خرید خودرو به کمک وام بانکی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های تامین هزینه خرید خودرو است. به همین سبب، وام خودرو متقاضیان فراوانی دارد و بانک‌های متعددی این وام را به متقاضیان خرید خودرو اعطا می‌کنند.

در حال حاضر بانک‌های سامان، تجارت، رفاه، ملی، رسالت، مهر ایران، مسکن و شهر، از جمله بانک‌هایی هستند که این تسهیلات را پرداخت می‌کنند. اگرچه جزئیات پرداخت وام خودرو بسته نوع بانک کمی متفاوت است، اما نرخ سود این وام به طور معمول ۱۸ درصد و مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

وام

کدام بانک‌ها وام خودرو می‌دهند؟/چگونه وام خودرو بگیریم

مدارک مورد نیاز برای اخذ تسهیلات خرید خودرو

دریافت وام خودرو مانند سایر تسهیلاتی که بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌پردازند، به مدارک رایجی نیاز دارد. اصل شناسنامه متقاضی و ضامن و کپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی متقاضی و ضامن کپی پشت و رو از کارت، پرینت گردش حساب کلیه حساب‌های بانکی متقاضی در سه ماه گذشته، مدارک شغلی متقاضی و ضامن (گواهی اشتغال، فیش حقوقی یا پروانه کسب)، مدارک مربوط به نظام وظیفه، پیش‌فاکتور خرید اتومبیل یا مبایعه‌نامه خرید، گواهی محل سکونت، دسته‌چک صیادی در صورت نیاز بانک از جمله مدارکی هستند که برای اخذ وام خودرو نیاز هستند. در برخی از بانک‌ها نیز لازم است متقاضی وام خودرو، گواهینامه رانندگی خود را ارائه کند.

شایان ذکر است وام خرید خودرو برخلاف سایر وام‌ها، به حساب بانکی متقاضی واریز نمی‌شود، بلکه در صورت موافقت بانک با پرداخت این وام، مبلغ وام به حساب گروه خودروساز حواله می‌شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی