دلار رکورد زد / ارزش ریال سقوط کرد

بدون دیدگاه

قیمت دلار که در هفته‌های اخیر بخاطر انتظارات بازار برای دیدن نتایج انتخابات قیمت نسبتا ثابت و نوسانات محدودی داشت، امروز در بازار آزاد، مجدد سقف ۶۲ هزار تومان را لمس کرد.

برترین‌ها: قیمت دلار که در هفته‌های اخیر بخاطر انتظارات بازار برای دیدن نتایج انتخابات قیمت نسبتا ثابت و نوسانات محدودی داشت، امروز در بازار آزاد، مجدد سقف ۶۲ هزار تومان را لمس کرد. نتیجه انتخابات ایران که در آن احتمال پیروزی سعید جلیلی وجود دارد که مخالف مذاکره و رفع تحریم‌هاست و از آن طرف شکست مفتضحانه بایدن در اولین مناظره با ترامپ که دموکرات‌ها را به وحشت انداخته از حمله عوامل بالا رفتن نرخ دلار عنوان می‌شود.

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۰ تیر طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا حدود ۴۶ هزار و ۱۶۵ تومان است.

قیمت دلار خدماتی امروز درمقایسه با خریدوفروش‌های دیروز تزدیک ۱۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان قیمت یورو خدماتی تقریبا به همین اندازه ارتقا پیدا کرد.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است، امروز ۴۹ هزار و ۴۶۵ تومان است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

 

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

 

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۰ تیر در شروع معاملات بازار گرمی ۱۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۵۲۹ هزار تومان معامله شد و همزمان قیمت سکه امامی با رشد ۴۴۲ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۴۹ هزار تومان رسید.

نیم سکه بهار آزادی و ربع‌سکه بهار‌آزادی هر کدام ۳۰۰ هزار تومان گران شدند و ۱۰۰ هزار تومان به قیمت سکه گرمی اضافه شد.

 

منبع: عرشه

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی