ثبت نام وام فرزنداوری با موبایل| ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممکن

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس، ثبت نام وام فرزنداوری با موبایل، از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir، و بخش ثبت نام جدید صورت می گیرد. از جمله شرایط نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام این تسهیلات این است که فرزندان متولد ۱۴۰۰/۱/۱ به بعد باشند. از جمله مدارک لازم وام فرزندآوری، نیز می توان به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین و نوزاد اشاره نمود. باتوجه به اهمیت دریافت وام فرزندآوری، برای خانواده هایی که توان مالی برای نگهداری از فرزند را ندارند، در ساناپرس در رابطه با ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳ با موبایل مطالبی آورده شده است.

وام فرزندآوری

ثبت نام وام فرزنداوری با موبایل

از جمله برنامه های دولت برای تحقق جوانی جمعیت، اعطای وام فرزندآوری به زوجین می باشد. این تسهیلات به خانواده های متقاضی دارای نوزاد اهدا شده تا به عنوان کمک هزینه ای در تامین مخارج فرزند، مصرف شود که این امر، با توجه به تورم و ناتوانی مالی خانواده در تامین هزینه ها، امری مهم تلقی می گردد.

مهم ترین هدف از اعطای وام فرزندآوری، تشویق به ازدواج و فرزند آوری زوجین می باشد. با این حال؛ توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان به منظور اخذ این وام، می بایست شرایط لازم را در این خصوص دارا بوده و مدارک موردنیاز را فراهم آورند. هم چنین، اطلاع از مراحل و نحوه دریافت این تسهیلات؛ نکته مهم دیگری است که در فرآیند اخذ وام، می بایست مورد توجه واقع شود.

ثبت نام وام فرزندآوری با موبایل

داوطلبان به منظور نام نویسی اخذ تسهیلات فرزند، می بایست به سامانه ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir؛ مراجعه نمایند.
سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی کشور جهت ثبت نام متقاضیان این تسهیلات، می باشد.

فرم ثبت نام وام فرزند آوری

به گزارش ساناپرس، پدران نوزادان متولدشده تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ به بعد و حداکثر تا ۲ سال بعد از تاریخ تولد نوزاد می‌توانند در سامانه وام فرزند آوری ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.

پرداخت تسهیلات فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر نوزاد متولد شده امکان‌پذیر است

تسهیلات تولد فرزند به پدرانی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگان پدر و یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.

وام فرزند از نوع وام بدون سپرده و کارمزد آن ۴ درصد است.

تسهیلات قرض‌الحسنه تولد فرزند با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.

برای شروع ثبت نام تسهیلات فرزندآوری و مشاهده وضعیت (یا پیگیری وام) درخواستی خود به سایت وام فرزندآوری ve.cbi.ir مراجعه کنید.

حتی افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از افزایش جمعیت هستند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای دریافت آن لازم است تا نیمی از بدهی خود را با بانک تسویه کرده باشید.) چنانچه چک برگشتی دارید، بعد از پرداخت اقساط آن می‌توانید وام فرزندآوری را دریافت کنید./ساناپرس

ثبت نام وام فرزندآوری به ساده ترین شیوه ممکن

کلیه متقاضیان وام فرزند که واجد شرایط می‌باشند، ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه بوده و مربوط به متقاضی است به شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام از طریق پیامک برای ایشان ارسال می شود.

 

این افراد باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست خود را جهت استفاده از وام فرزند آوری ۱۴۰۳ ارائه دهند. پس از این که درخواست شما در سایت مذکور ثبت شده، بررسی های لازم انجام می گیرد تا از واجد شرایط بودن تان اطمینان حاصل شود.

در صورتی که شرایط لازم برای استفاده از این نوع تسهیلات را داشته باشید، پیامکی مبنی بر مراجعه حضوری به شعبه بانک انتخابی و نهایی کردن ثبت نام برای تان ارسال می شود. نکته مهم در این رابطه، نحوه ورود به سایت تعیین شده و نام نویسی وام فرزند آوری از طریق آن است.

زیرا با توجه به این که بسیاری از افراد برای اولین بار اقدام به ثبت درخواست تسهیلات فرزند می کنند، ممکن است شناخت زیادی نسبت به این سامانه و روش ورود آن نداشته باشند.

در این بخش نحوه ورود به سایت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تسهیلات فرزند را بیان کرده و در ادامه هم فرایند نام نویسی از طریق آن را توضیح خواهیم داد. جهت وارد شدن به این سامانه کافی است یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام طی کنید که به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز برای ورود به سامانه وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به شرح ذیل می باشند:

۱در اولین گام باید نشانی اینترنتی سایت مذکور یعنی ve.cbi.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید. جهت ورود به این سامانه و ثبت درخواست وام از طریق آن می توانید هم از گوشی موبایل و هم سیستم های رایانه ای استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی مواجه نخواهید بود.

۲پس از این که آدرس فوق را سرچ کردید، کمی صبر کنید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لسیت گوگل با همین نشانی و عنوان «وام ازدواج – بانک مرکزی» مربوط به ثبت نام وام فرزندآوری است. چرا که این سامانه به صورت مشترک برای نام نویسی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری فعالیت دارد. پس بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

۳در گام بعد، صفحه ای مانند شکل زیر برای تان نمایش داده می شود که شامل دو گزینه «سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج» و «سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند» است. از آن جایی که شما قصد نام نویسی برای استفاده از وام فرزند آوری ۱۴۰۳ را دارید، باید بر روی گزینه دوم که با رنگ سبز مشخص شده، کلیک نمایید. ۴با انتخاب گزینه قبل، به صفحه اصلی سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند منتقل شده.

در این قسمت برخی از مهم ترین شرایط و مقررات این نوع وام ارائه شده که ابتدا باید آن ها را مطالعه کنید. سپس می توانید فرایند ثبت نام تسهیلات را آغاز کنید. با انجام این چند مرحله ساده، به سایت تعیین شده برای نام نویسی وام فرزند آوری منتقل گردیده و می توانید درخواست تان را ثبت کنید.

تسهیلات تولد فرزند به پدرانی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگان پدر و یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.

وام فرزند از نوع وام بدون سپرده و کارمزد آن ۴ درصد است.

تسهیلات قرض‌الحسنه تولد فرزند با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.

مبلغ دقیق وام فرزند آوری ۱۴۰۳

مبلغ وام فرزند آوری ۱۴۰۳ باتوجه‌به اینکه فرزند متولد شده، فرزند چندم خانواده است تعیین می‌شود‌. در جدول زیر مبلغ وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ برای هر فرزند مشخص گردیده است:

فرزند مبلغ
فرزند اول ۴۰ میلیون تومان
فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان
فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان
فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان
فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون تومان

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی