چرا پیام نیازمند جانشین بیرانوند در پرسپولیس نشد؟

بدون دیدگاه

چرا پیام نیازمند جانشین بیرانوند در پرسپولیس نشد؟

پیام نیازمند دروازه بان سپاهان، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند در پرسپولیس بود.باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با این تیم به سرعت به سراغ پیدا کردن جانشین او رفتند. هیئت مدیره پرسپولیس به درویش ماموریت داد تا جانشین مناسبی برای علیرضا پیدا کنند و از همین رو مدیران پرسپولیس در اولین گام به سراغ پیام نیازمند رفتند.

گلر سپاهان که در تیم ملی ذخیره بیرانوند است، در حالی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت که هنوز از قراردادش با سپاهان باقی مانده و سپاهانی ها هم به راحتی حاضر به از دست دادن ستاره تیمشان نیستند.

نیازمند در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس اعلام کرد چند پیشنهاد خارجی دارد و ترجیح می دهد در این مقطع در صورت جدایی از سپاهان ،راهی یک تیم خارجی شود. در قرارداد نیازمند و اکثر بازیکنان سپاهان بند فسخ وجود دارد که البته مربوط به پیشنهادات خارجی است و تیم های داخلی خواهان این نفرات باید مستقیما با خود باشگاه سپاهان مذاکره کنند.

سپاهان هم از آنجا که رقابت شدیدی با پرسپولیس دارد، تحت هیچ شرایطی راضی به فروش ستاره خود به پرسپولیس نخواهد شد و به این ترتیب حضور نیازمند در پرسپولیس به عنوان جانشین بیرانوند منتفی است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی