اعلام زمان واریز و مبلغ سود مرحله سوم سهام عدالت

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرسبه نقل از سانا پرس خبر جدید از واریز سود سهام عدالت مرحله سوم منتشر شده است که ضمن بیان این خبر به شرح اعلام زمان واریز و مبلغ سود مرحله سوم سهام عدالت می پردازیم.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

اعلام زمان واریز و مبلغ سود مرحله سوم سهام عدالت

خبر جدید از واریز سود سهام عدالت مرحله سوم منتشر شده است که ضمن بیان این خبر به شرح اعلام زمان واریز و مبلغ سود مرحله سوم سهام عدالت می پردازیم.سهامداران بیش از ۱ ماه است که منتظر واریز سود سهام عدالت مرحله سوم هستند، اما دولت تاکنون تصمیمی مشخص و واضع در این خصوص نگرفته است. زمان واریز دور سوم سود سهام عدالت کی است؟ مبلغ دقیق این سهام چه قدر است؟

اعلام زمان «واریز سود سهام عدالت» در تیرماه ۱۴۰۳

مبلغ سود سهام عدالت مرحله دوم که اسفند ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شد، بسیار کمتر از حد انتظار بود و دولت تصمیم گرفت مابه‌التفاوت مبلغ سود سهام عدالت را از شرکت‌های سهام عدالتی متخلف بستاند و به حساب مشمولین واریز کند. پس از آن برای اولین بار از واریز سود سهام عدالت مرحله سوم صحبت شد و مطابق آن وزیر اقتصاد گفت که مبلغ سود تا پایان خردادماه واریز خواهد شد.

 سهام عدالت

اعلام زمان واریز و مبلغ سود مرحله سوم سهام عدالت

حال که ۹ روز از پایان خردادماه گذشته است، خبری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت نیست. در خبرهای جدید آمده است که احتمالاً واریز مبلغ مابه‌التفاوت سود سهام عدالت مرحله دوم به دولت بعدی کیشده شود.
واریز سود سهام عدالت مرحله سوم به دولت کشیده می‌شود؟

چندی قبل عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفته بود که واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ حداکثر تا پایان هفته گذشته انجام می‌شود. اما این مهم اتفاق نیفتاد و حالا ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار می‌گوید که برخی شرکت‌ها، سود سهام عدالت سال مالی ۱۴۰۱ را به صورت کامل واریز نکرده‌اند. وی در ادامه گفت:
«۴ شرکت ازجمله شرکت فجر انرژی خلیج فارس از برنامه افزایش سرمایه خبر داده و درخواست خود برای افزایش سرمایه را بر روی کانال کُدال ثبت کرده‌اند.»

به غیر از این شرکت، دو شرکت دیگر نیز که سود سهام عدالت در مرحله دوم را به طور کامل واریز نکرده، برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارند. بر این اساس به محض اینکه سود مرحله سوم سهام عدالت به شکل کامل از سمت شرکت‌ها واریز شود، مجوزهای لازم از شورای عالی بورس برای واریز اخذ خواهد شد، اما تا زمان تکمیل این وجه نمی‌توانیم برای واریز مرحله سوم زمان دقیق اعلام کنیم.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی