شرایط پرداخت وام ۲ میلیون تومانی دولت برای حدود ۷ میلیون نفر

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرسبه نقل از راهبرد معاصر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از جزییات و شرایط پرداخت وام ۲ میلیون تومانی دولت خبر داد و گفت: حدود ۷ میلیون نفری  برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

شرایط پرداخت وام ۲ میلیون تومانی دولت برای حدود ۷ میلیون نفر

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از جزییات و شرایط پرداخت وام ۲ میلیون تومانی دولت خبر داد و گفت: حدود ۷ میلیون نفری را شناسایی کردیم که قرار است تحت حمایت ۲ بسته معیشتی ویژه قرار دهیم.

 

او افزود: ۳ میلیون نفر کسانی هستند که از درآمد ثابت ندارند و مشمول دریافت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ماه خواهند شد.

وام

شرایط پرداخت وام ۲ میلیون تومانی دولت برای حدود ۷ میلیون نفر

نوبخت گفت: ۴ میلیون نفر دیگر کسانی هستند که شرایطشان به نوعی است که به آن ها ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

او ادامه داد: این وام ۱۲ درصد سود دارد که ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می کند. دریافت وام نیاز به ضامن ندارد و با کارت یارانه قابل پرداخت است. روزهای پایانی اسفند ماه زمان پرداخت بسته حمایتی از افراد آسیب دیده از کرونا است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: این رقم ۳۰ ماهه بازگردانده می شود که ۳ ماه تنفس دارد و اقساط آن ماهی ۸۰ هزار تومان است.

همچنین

محمد باقر نوبخت پس از بازگشت به ساختمان سازمان برنامه و بودجه در روز پنجشنبه، ۲۴ مهر ماه، شش ماموریت مالی خود را تشریح کرد.اما او قرار است برای کدام بخش‌ها بودجه‌ای اختصاص دهد؟

 

وی پس از بهبود، در پست اینستاگرامی خود نوشت: با اجازه پزشکان محترم، از امروز (۲۴ مهر ماه) دوره قرنطینه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دفترم در سازمان برنامه و بودجه منتقل کردم، تا با یاری مستمر همکاران سخت‌کوشم برای «پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان در مهر ماه»، «رفع کاستی و تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان عزیز»، «تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت باقی مانده بازنشستگان »، «تکمیل پرداخت اعتبارات تکمیل طرح‌های عمرانی»، «تادیه مطالبات باقی مانده کادر بهداشت و درمان» و « صدور مجوز فوق‌العاده شغل ویژه برای افراد مشمول با اعلام اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی» اقدام کنیم.

 

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی