وام ضروری بازنشستگان واریز شد | جزئیات ثبت‌نام و دریافت به روش ساده را بخوانید

بدون دیدگاه

وام ضروری بازنشستگان واریز شد | جزئیات ثبت‌نام و دریافت به روش ساده را بخوانید
وام ضروری بازنشستگان یکی از تسهیلات ویژه برای بازنشستگان تمامی ارگان‌های کشور است که از محل صندوق بازنشستگی کشوری تامین‌ می‌شود.

وام ضروری بازنشستگان، ۳۰ میلیون به حساب وام اولی ها واریز و یا در حال واریز است. برای بازنشستگان وام اولی با اولویت مشخص شده و کسانی که اولین بار وام می گیرند؛ ۳۰ میلیون درحال واریز است .

«نعمت الله ترکی» با اعلام این خبر گفت: مرحله سوم وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز می شود.

ترکی افزود: امکان ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت مستمر وجود دارد و بازنشستگانی که متقاضی دریافت این وام هستند می توانند به بخش تسهیلات مالی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی همچنین یادآور شد: وام ضروری ۳۰میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ماهه درنظر گرفته شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفتنی است، نوبت دوم این وام ۱۲ تیرماه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده بود.

سامانه ثبت‌ نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی
اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان ثبت‌نام بازنشستگان جهت دریافت وام اشاره شده گفت: از اواخر خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه طی مرحله اول «وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی» بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند و سهمیه‌ها به طور کامل در این مرحله پر شد، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم اواخر تیرماه مرحله دوم ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه باز شود.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی