دوربین فلتی چیست؟ کدام مدل را بخرم؟

بدون دیدگاه

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژي، شاهد تجهیزات امنیتی مختلفی مثل دوربین‌های مداربسته هستیم که به کمک آن‌ها می‌توانیم امنیت هر مکانی را تأمین کنیم. از آنجایی که تقاضا برای این تجهیزات ایمنی بالا است، به تبع تولیدکنندگان این محصول را در انواع مختلفی طراحی، تولید و عرضه می‌کنند. هر یک از دوربین‌های مدار بسته که در بازار موجود هستند ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مخفی دارید باید متناسب با نیاز خود و بررسی ویژگی‌های دوربین مورد نظر، بهترین دستگاه را انتخاب کنید. یکی از انواع این دوربین‌ها، دوربین فلتی نام دارد. در ادامه این راهنما به شما خواهیم گفت که دوربین فلتی چیست و بهترین مدل‌های آن کدامند؛ با ما همراه باشید.

دوربین فلتی چیست؟

دوربین فلتی از جمله دوربین‌های کوچک موجود در بازار بوده که تحت عنوان دوربین نواری نیز شناخته می‌شود. این دسته از دوربین‌ها شارژی بوده و قابلیت نگهداری شارژ تا ساعات مختلف را بر اساس ظرفیت باتری دارند. امکان اتصال این دوربین‌ها از طریق آداپتور به برق شهری یا پاور بانک برای شارژ بیشتر نیز فراهم است. قطعات سازنده این دسته از دوربین‌ها بسیار حساس بوده و اگر دچار مشکل شوند، بایستی برای تعمیر آن‌ها به همان فروشگاهی مراجعه کرد که دوربین را از آن تهیه کرده‌اید. یکی از متداول‌ترین خرابی‌هایی که در این دوربین‌ها پیش می‌آید، پارگی فلت یا نوار مشکی این دستگاه بوده که امکان تعمیر آن وجود نداشته و بایستی که نوار آن را تعویض کنید.

برخی از کاربران می‌پرسند که دوربین فلتی چیست و آیا قابلیت انتقال تصویر را دارد یا خیر؟ در پاسخ به این دسته از کاربران باید گفت که بله، دوربین‌های فلتی نرم‌افزار مخصوص موبایل دارند و کاربران می‌توانند با کمک آن به تصاویر دوربین خود حتی از راه دور نیز دسترسی داشته باشند و بر محیط نظارت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دوربین مدار بسته بیسیم را به وای فای متصل کنید تا بتوانید از راه دور نیز بر فضایی که دوربین در آن نصب شده کنترل داشته باشید. البته یکی از مدل‌های دوربین فلتی، سیمکارت خور است و اگر اقدام به خرید آن کنید، می‌توانید بدون نیاز به نت وای فای به تصاویر دسترسی داشته باشید.

کدام مدل دوربین فلتی گزینه مناسب‌تری برای من است؟

همان‌طور که گفتیم، دوربین‌های مدار بسته انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به خود برخوردار هستند. اگر قصد خرید دوربین فلتی را دارید و می‌خواهید که مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید، در ادامه چند مدل را به شما معرفی خواهیم کرد که از لحاظ کیفیت و قدرت درجه یک هستند.

۱. دوربین فلتی سیمکارت‌خور

همان‌طور که اشاره شد، دوربین‌های فلتی سیمکارت‌خور می‌توانند بدون نیاز به وای فای، اطلاعات را انتقال دهند. این دسته از دوربین‌ها دارای ابعاد کوچکی بوده، لنزی باکیفیت دارند و عمدتاً از آن‌ها برای ردیابی استفاده می‌شود. این محصول در دو نوع سیمکارت‌خور ۸ و ۱۰ مگاپیکسلی طراحی و تولید شده که مدل ۱۰ مگاپیکسلی نسبت به ۸ مگاپیکسلی از لحاظ کیفیت یک درجه بالاتر قرار داشته و کیفیت تصویر بهتری دارد.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین مدار بسته می‌توان به داشتن حافظه درونی و پشتیبانی از رم‌هایی با حجم ۸ مگابایت الی ۱۲۸ مگابایت اشاره داشت. همچنین، دوربین‌های مذکور قابلیت دید در شب نیز دارند.

۲. دوربین فلتی ساده

قطعاً مهم‌ترین نکته‌ای که باید پیش از خرید این دوربین‌ها بدانید، این است که دوربین فلتی چیست و چه انواعی دارد. از دیگر مدل‌های دوربین فلتی می‌توان به نوع ساده آن اشاره داشت که ضمن داشتن ابعادی کوچک، دارای کاربری ساده با یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری است و می‌تواند به مدت ۵ ساعت شارژ خود را حفظ کند. از دیگر خصوصیاتی که این محصول داشته می‌توانیم به تشخیص حرکت و انتقال صدا، ضبط تصاویر FULL HD، قابلیت اتصال به وای فای و زاویه دید ۸۰ درجه اشاره داشته باشیم.

۳. دوربین فلتی 4K مدل S07 با دید در شب

آیا به دنبال دوربینی هستید که قابلیت تشخیص حرکت در تاریکی مطلق را داشته باشد؟ این محصول به همراه قابلیت دید در شب به همراه ابعادی کوچک یکی از بهترین دوربین‌های مخفی محسوب شده که از رم ۱۲۸ مگابایتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دوربین مذکور از نرم‌افزارهای سیستم‌های عامل ios و اندروید نیز پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به تصاویر آن هم با آیفون و هم با گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. وجود ماژول‌های مادون قرمز در نوع Invisible، زاویه دید ۱۱۰ درجه و کیفیت فیلم‌برداری بالا از جمله ویژگی‌های بارز این محصول هستند.

۴. دوربین فلتی 4K مدل S06

از دیگر دوربین‌های مدار بسته پرکاربرد محسوب می‌شود که قابلیت اتصال به وای فای، برد ۸۰ متری، قابلیت ضبط تصویر و صدا، زاویه دید ۸۰ درجه و… دارد. اگر برایتان سوال است که کاربرد این دوربین فلتی چیست، باید گفت که این محصول امروزه در ربات‌ها، ماشین‌های بازی و مواردی این‌چنینی نصب می‌شود. ناگفته نماند که دوربین‌های مذکور عملکردی کاملاً مستقل داشته و برای کارکرد به هیچ‌گونه سیم‌کشی نیاز پیدا نخواهند کرد. از شرکت، ویلا، فروشگاه و محل کار گرفته تا کارگاه و غیره می‌توان از این دوربین‌ها بهره برد. افزون بر این، دوربین‌های مذکور گاهی به منظور افزایش ایمنی خودرو در مقابل سرقت نیز کارایی دارند.

تاپ دوربین؛ مرجع تخصصی خرید دوربین مدار بسته

اکنون که می‌دانید دوربین فلتی چیست و با چند مدل از محبوب‌ترینِ آن‌ها آشنا شدید، نوبت به انتخاب فروشگاهی می‌رسد که معتبر باشد و بتواند با ضمانت اصالت کالا این دوربین‌ها را ارائه کند. دوربین‌های فلتی از جمله تجهیزات ایمنی پرکاربرد هستند که به دلیل ابعاد کوچک و کیفیت بالای تصاویر، طرفداران بسیار زیادی دارند. قیمت این دسته از دوربین‌ها نیز در مقایسه با سایر دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اگر تصمیم به خرید هر یک از مدل‌های معرفی شده در این مطلب را دارید، فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین مفتخر است که این دوربین‌های فلتی را با ضمانت اصالت کالا، درجه کیفی عالی و قیمت منصفانه در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان عرضه کند. به منظور بازدید از دوربین‌های فلتی و سایر محصولات امنیتی موجود در این فروشگاه از شما دعوت می‌شود به وب‌سایت تاپ‌ دوربین مراجعه کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کار
رپورتاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی