بیمه تکمیلی بازنشستگان از سازمان تامین اجتماعی قریب به ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس،براساس آمار و ارقام اعلام شده هم‌اکنون  بیمه  صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به آتیه‌سازان حافظ دارد و تاکنون این بدهی تسویه نشده است.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

بیمه تکمیلی بازنشستگان از سازمان تامین اجتماعی قریب به ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ میان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور و شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ صورت گرفته است مبلغ بیمه تکمیلی در این قرارداد با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده است و ۵۰ درصد از این ۳۰۵ هزار تومان توسط سازمان تامین اجتماعی و ۵۰ درصد توسط بازنشسته پرداخت خواهد شد.

حق بیمه

بیمه تکمیلی بازنشستگان از سازمان تامین اجتماعی قریب به ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ درباره بستری فوق تخصصی ۸۵ میلیون تومان، بیماران خاص و صعب‌العلاج ۳۵ میلیون تومان، بستری عمومی ۴۰ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی ۶ میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی ـ سرپایی ۴ میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم ۶ میلیون تومان برای یک چشم و ۱۲ میلیون تومان برای دو چشم، آمبولانس داخل شهری ۲ میلیون تومان و آمبولانس بین شهری ۳ میلیون تومان است. ۴۲ شعبه در مراکز استان‌ها و تهران و ۹۰۰ نمایندگی در سراسر کشور خدمات بیمه تکمیلی برای بازنشستگان را انجام می‌دهند.

با حدود ۸ هزار مرکز درمانی قرارداد بسته شده است و در مراکز طرف قرارداد هیچ هزینه‌ای از بازنشستگان دریافت نمی‌شود.

حدود ۴۰۰ قرارداد در مجموعه بسته شده است که دو قرارداد آن مربوط به بازنشستگان است و ۹۲ درصد از آمار بازنشستگان را شامل می‌شود. در مجموع ۵ میلیون نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق کشوری را پوشش می‌دهد.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی