تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته

بدون دیدگاه

به گزارش ساناپرس،بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛ پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته

بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛ پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ برخی بازنشستگان مطرح شده است که اطلاعیه‌های بعدی نیز به آنها پاسخ داده خواهد شد.

بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت خودکار تمدید می‌شود
قرارداد سال جاری طبق روال سال های گذشته اجرا خواهد شد و بر اساس آن تمامی افراد تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۲ به صورت خودکار به قرارداد سال ۱۴۰۳ منتقل می شوند و نیازی به ثبت نام جدید نیست.

در سامانه جامع بیمه کشاورزی ۹.۷ همت حق بیمه تولیدی ثبت شد!

تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته

ثبت درخواست حذف و اضافه به این معنا است که بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان در صورت نیاز به اضافه یا کم کردن افراد تحت تکفل خود که در قرارداد سال قبل ثبت شده و یا ثبت نشده بودند، می‌توانند برای ثبت یا حذف این افراد (افراد تحت تکفل) در بخش مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کنند.

بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که تمایل به استفاده از این خدمت برای سال ۱۴۰۳ ندارند نیز می توانند در همین سامانه نسبت به حذف قرارداد پوشش بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند که عکس این موضوع نیز برای افرادی که قبلا بیمه نبوده و اکنون متقاضی بیمه تکمیلی هستند، قابل انجام است.

صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرده است که متقاضیان حذف یا اضافه کردن افراد تحت تکفل می توانند مانند سال گذشته به نشانی اینترنتی اعلام شده، مراجعه و اقدام کنند.

بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای خرداد تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ می‌توانند به صورت اینترنتی و تنها از طریق رایانه یا لپ تاپ اقدام لازم را انجام دهند.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی