بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی سازمان استفاده کنند

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،به نقل از منیبیان معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی درباره اخذ نوبت از مراکز درمانی گفت که بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی سازمان برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی سازمان استفاده کنند

معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی درباره اخذ نوبت از مراکز درمانی گفت که بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی سازمان استفاده کنند.

دکتر احمدرضا خزاعی معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: در همه کشورهای دنیا با توجه به محدودیت منابع در نظام‌های سلامت و برای پاسخگویی مطلوب به نیاز مردم به خدمات مختلف درمانی، چارچوب‌ها و معیارهایی برای مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی تعریف شده است و تقریباً در کمتر کشوری می‌توان دید که بیمار خود تصمیم بگیرد برای هر مشکلی و بدون بررسی اولیه و تأیید نیاز به خدمات تخصصی، به پزشک متخصص یا فوق‌تخصص یا مراکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی مراجعه کند.

حق بیمه

بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی سازمان استفاده کنند

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی با داشتن بیش از ۴۶ میلیون بیمه‌شده اصلی و تبعی، اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولیدکننده این خدمات در کشور است که در دو حوزه خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم، به بیش از نیمی از جمعیت کشور خدمات درمانی ارائه می‌کند. در بخش درمان مستقیم؛ سازمان تأمین‌اجتماعی در حال حاضر بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی مشتمل بر ۷۹ بیمارستان ملکی و هیئت‌مدیره‌ای و بیش از ۳۲۰ مرکز درمان سرپایی در سراسر کشور در اختیار دارد که مشغول ارائه خدمات متنوع و گوناگون سلامت به بیمه‌شدگان هستند که این خدمات به شکل ۱۰۰ درصد رایگان به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند برای سهولت دسترسی به خدمات سلامت، روش‌های مختلف غیرحضوری برای اخذ نوبت از مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد اما هنوز نارضایتی‌هایی در زمینه اخذ نوبت از برخی از این مراکز وجود دارد که چاره کار تقویت نظام ارجاع در داخل شبکه سلامت سازمان تأمین‌اجتماعی و در کل نظام سلامت کشور است.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

سیاست همه خبرهای سیاسی کد خبر : ۴۸۸۵۰ شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ – ۲۱:۲۵ ۲ ۱ حسن روحانی به اندازه کل مشارکت دیروز رای آورد؟ +عکس حسن روحانی در سال ۹۶ به اندازه کل آمار مشارکت دیروز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ رأی آورد. عکس| آمار مشارکت انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال ۱۳۹۶ پیشنهاد اطلاعات ۵۰ شاخ اینستاگرامی داریم که کارشان غارت میراث فرهنگی است! ۴۲ طرح آب و برق رسانی در سراسر کشور افتتاح شد سازمان ملل سناریوی سیاه طالبان علیه دختران را افشاکرد تنش آبی دست از سر این ۱۰ استان برنمی دارد ۱ کپی لینک: گزارش خطا تبلیغات yektanet-logo-signپیشنهاد توسط 🔔خبر فوری: “سفیدی مو” درمان شد! کشف پژوهشگران جهانی درخصوص سفیدی موها دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! 📢خبر شامگاهی: ثبت اختراع پزشک یزدی در “رویش مجدد” و “قطع ریزش مو” جدیدترین محصول “رفع دائمی سفیدی مو” به ایران رسید!😍 🤩 درآمدتان را دلاری کنید از طریق صادرات (رشد تولید با مشارکت مردم) 🔔خبر فوری: “سفیدی مو” درمان شد! کشف پژوهشگران جهانی درخصوص سفیدی موها 🔔خبر فوری: “سفیدی مو” درمان شد! کشف پژوهشگران جهانی درخصوص سفیدی موها دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! دیگه پول رنگ مو نده!😎 درمان “سفیدی ریش و موها” فقط با یک محصول! 📢خبر شامگاهی: ثبت اختراع پزشک یزدی در “رویش مجدد” و “قطع ریزش مو” 📢خبر شامگاهی: ثبت اختراع پزشک یزدی در “رویش مجدد” و “قطع ریزش

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی