حضور ستاره ذوب آهن در پرسپولیس !

بدون دیدگاه

حضور ستاره ذوب آهن در پرسپولیس منتفی شد
به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ داده، حضور ستاره ذوب‌آهن در پرسپولیس منتفی شده و او باید تیم دیگری را برای آینده خود انتخاب کند.

بدون شک یکی از استعدادهای جوان لیگ برتر در فصلی که گذشت، محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن بود. هافبک-مهاجمی که حتی توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شد و حضور در اردو را تجربه کرد. با اتمام لیگ بیست و سوم، قرارداد اسلامی هم با ذوب‌آهن به پایان رسید. او پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و تأکید کرده که می‌خواهد در تیم مطرح و بزرگتری به فوتبال خود ادامه بدهد.

اسلامی محصول آکادمی ذوب‌آهن است و طی سه سال اخیر به تیم اصلی راه پیدا کرده و در لیگ برتر درخشیده. همین درخشش باعث شده تا شایعه‌های بسیاری درباره آینده او منتشر شود. گفته می‌شد سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب اسلامی هستند اما حالا خبر می‌رسد قرمزها از این رقابت خارج شده‌اند و با توجه به پر بودن لیست و جذب احتمالی مهدی لیموچی و فرشاد احمدزاده دور اسلامی را خط کشیده‌اند.

بر همین اساس حضور اسلامی در پرسپولیس تا حدود زیادی منتفی شده و حالا استقلال می‌تواند این بازیکن را شکار کند. در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیست و سوم هم جواد نکونام علاقه بسیاری به جذب اسلامی نشان داد اما ذوب‌آهن مخالف این انتقال بود.

حالا اسلامی بازیکن آزاد است، نیازی به رضایتنامه ندارد و با توجه به کناره‌گیری پرسپولیس، استقلال می‌تواند به راحتی او را به خدمت بگیرد. البته سپاهان هم می‌تواند یک رقیب جدی برای استقلال باشد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی