پشت پرده جدایی ستاره استقلال از زبان خودش/پولکی نیستم پرسپولیس را به خاطر استقلال رد کردم

بدون دیدگاه
پشت پرده جدایی ستاره استقلال از زبان خودش/پولکی نیستم پرسپولیس را به خاطر استقلال رد کردم
ستاره استقلال در مصاحبه‌ای جنجالی سرمربی استقلال را متهم به بی‌اعتمادی و عدم اعتقاد به خود کرد. او همچنین در واکنش به اتهام پولکی بودن مدعی شد که پیشنهاد‌های بهتری از استقلال داشته و به خاطر هواداران این تیم حاضر به مذاکره با آن‌ها شده است.

در نقل و انتقالات جنجالی تابستان سال ۸۹ خسرو حیدری بعد از دو سال حضور در استقلال راهی سپاهان شد. جدایی او از جمع آبی‌پوشان حواشی بسیاری را به دنبال داشت و در آن زمان برخی رسانه‌ها دلیل این جدایی را مسائل مالی عنوان کرده بودند. اما حیدری در مصاحبه‌ای جدید پرده از راز این جدایی برداشت و از بی‌اعتمادی پرویز مظلومی، سرمربی وقت استقلال، به خود انتقاد کرد.

تونل زمان؛ ۱۴ سال قبل در چنین روزی (۶ تیر ۱۳۸۹)

خسرو حیدری هافبک ملی‌پوش سابق استقلال، در گفتگویی جنجالی با خبرورزشی، پرده از دلایل جدایی خود از این تیم در سال ۸۹ برداشت. حیدری که در آن زمان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بود، در اقدامی غیرمنتظره راهی سپاهان شد و جدایی او از جمع آبی‌پوشان حواشی زیادی را به دنبال داشت.

حیدری در این گفتگو با اشاره به عدم اعتقاد پرویز مظلومی، سرمربی وقت استقلال، به خود، اظهار داشت: “من سخت‌ترین تصمیم زندگی ورزشی خودم را گرفتم. پا روی قلبم گذاشتم و از استقلال رفتم. البته دلیل جدا شدنم از استقلال پول نبود بلکه به خاطر مسائل فنی رفتم. از این تیم جدا شدم چون نمی‌توانستم با پرویز مظلومی سرمربی جدید استقلال کار کنم.”

حیدری ادامه داد: من قبل از این‌که آقای واعظی آشتیانی استعفا بدهد با او برای ماندن در استقلال توافق کردم و به مسافرت رفتم ولی وقتی برگشتم، ایشان استعفا داده بود پس از آن هم هر چقدر منتظر شدم هیچ‌کس از طرف باشگاه استقلال با من تماس نگرفت. باور کنید حتی پرسپولیسی‌ها هم به من پیشنهاد دادند ولی استقلالی‌ها زحمت یک تماس تلفنی را هم نکشیدند. پرسپولیس پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای ارائه داد اما چون استقلالی بودم آن را رد کردم.

حیدری گفت: پرویز مظلومی به من اعتقاد نداشت. اگر او به من اعتقاد داشت سال ۸۶ که سرمربی تیم ملی بود، دفاع وسط پرسپولیس را به من ترجیح نمی‌داد. شاید حتی مربیان بزرگی مثل فرگوسن و مورینیو هم در این مقطع قید استفاده از من را نمی‌زدند که مظلومی بخواهد بزند ولی همان‌طور که گفتم، ترجیح دادم زیر نظر مربی کار کنم که به من اعتقاد داشته باشد.

به همین خاطر راهی سپاهان شدم تا با امیر قلعه‌نویی کار کنم. البته باشگاه استقلال بیانیه داد و من را بازیکن پولکی نامید! این جواب کسی نبود که دو سال با جان و دلش برای استقلال بازی کرد. من پولکی نیستم و بهتر است هواداران بدانند کسانی پولکی هستند که به خاطر منافع مالی و شخصی به اسم ایثار در کنار استقلال هستند و مدام بر سر این باشگاه منت می‌گذارند.

خبرورزشی‌گردی| خسرو حیدری: پیشنهاد پرسپولیس وسوسه‌کننده بود/ سرمربی استقلال مدافع پرسپولیسی را به من ترجیح داده بود؛ حتی فرگوسن و مورینیو هم قید من را نمی‌زدند!

بازتاب این مصاحبه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی:

مصاحبه جنجالی خسرو حیدری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. بسیاری از هواداران استقلال از صحبت‌های او مبنی بر عدم اعتقاد پرویز مظلومی به شدت انتقاد کردند و خواستار عذرخواهی این مربی شدند. برخی دیگر نیز از تصمیم حیدری برای پیوستن به سپاهان حمایت کردند.

این مصاحبه همچنین در میان پیشکسوتان استقلال نیز واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. برخی از آنها از حیدری به خاطر صراحت لهجه‌اش تمجید کردند و برخی دیگر نیز صحبت‌های او را تایید نکردند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی