شرکت بیمه نوین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،به نقل از نبض بازار بیمه نوین؛ این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت حضور شرکت‌ها و مؤسسات حوزه فن آوری و دیگر کسب و کار‌های اقتصادی، مالی، خدماتی برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

شرکت بیمه نوین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد

بیمه نوین؛ این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت حضور شرکت‌ها و مؤسسات حوزه فن آوری و دیگر کسب و کار‌های اقتصادی، مالی، خدماتی و… به همراه ارائه دستاورد‌ها و خدماتشان در حوزه الکترونیک است و شرکت بیمه نوین نیز به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای که همواره نوآوری و ارتقای خدمات بر بستر دیجیتال را یکی از مأموریت‌های اصلی خود می‌داند در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

در بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)؛ مدیران و کارشناسان بیمه نوین با حضور در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران، آماده معرفی محصولات، خدمات این شرکت و راهنمایی‌های مورد نیاز مراجعه کنندگان هستند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ به عنوان بزرگترین رخداد در حوزه الکترونیک کشور از ۹ الی ۱۲ تیر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

سوابق بیمه‌ای

شرکت بیمه نوین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد

به‌طور حتم، اولین دستاوردهای انسان در صنعت بیمه، توسط دریانوردان و بازرگانان دریایی به دست آمده‌ است. یکی از اولین صورت‌های پیدایش بیمه را می‌توان به بازرگانان ژاپنی نسبت داد. آن‌ها دریافته بودند که احتمال غرق یا مورد دستبرد واقع شدن همه قایق‌ها و کشتی‌هایی که در یک روز در یک بندر تردد می‌کنند، بسیار کم است؛ بنابراین برای جلوگیری از خطر نابودی همه سرمایه، بار و کالایشان را در چند کشتی و قایق مختلف بارگیری می‌کردند.[۵]

بازرگانان فنیقی و بابلی، ضورت پیشرفته‌تری از بیمه را آموخته بودند؛ آن‌ها برای تأمین هزینه کالا و کشتی، وام دریافت می‌کردند. بهره وام دریافتی این بازرگانان بیشتر از حد معمول بود و در صورتی که کشتی بازرگان در دریا دچار طوفان یا دستبرد دزدان دریایی واقع می‌شد، وام دریافتی بازرگان بخشیده می‌شد و به عبارت دیگر ریسک بروز حوادث غیرمترقبه برای کشتی را وام‌دهنده تقبل می‌کرد. اختلاف بهره وام پرداختی به سفرهای دریایی و وام‌های معمولی در آن دوران را می‌توان یکی از صورت‌های اولیه حق بیمه در تمدن‌های باستان تلقی نمود.[۵] این ساز و کار بعدها به یونان و در قرون وسطی به ایتالیا رفت و به روشی مرسوم برای مبادلات دریایی در بندرهای مختلف ایتالیا مانند ونیز، لمباردی و جنوآ مبدل شد. قدیمی‌ترین گزارش مکتوبی که از قراردادهای بیمه دریایی وجود دارد نیز مربوط به یک کشتی ایتالیایی است که در سال ۱۳۴۷ میلادی در جنوآ به ثبت رسیده‌است

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی