اقدام جدید پرسپولیس

بدون دیدگاه

اقدام جدید پرسپولیس
سرخ‌پوشان پایتخت در سودای آن هستند تا بتوانند مهره‌های کلیدی فصل گذشته تیم‌شان را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مجاب کنند.
پرسپولیس بعد از آنکه دوره محرومیت رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید، رسماً فعالیت خود در بازار تابستانه را آغاز کرده است. بعد از آنکه خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان معرفی شد، حالا مدیران باشگاه درصدد آن هستند تا با توجه به حضور پرسپولیس در فصل آتی مسابقات لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و البته لیگ نخبگان آسیا، بتوانند فهرستی پرستاره را چینش کنند و در اختیار سرمربی جدید تیم خود قرار بدهند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در وهله نخست دقایقی پیش رسماً با مرتضی پورعلی‌گنجی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند تا چراغ فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه روشن شود و قرار است طی روزهای آتی هم روند تمدید قرارداد ستاره‌های سرخ‌پوش ادامه پیدا کند و هم پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب بازیکن جدید هستند. در این میان، هواداران سرخ‌پوش چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هستند و در این زمینه شایعات ضدونقیضی در روزهای گذشته به میان آمده است.

علیرضا بیرانوند با اقدامی جنجالی و فسخ یک‌طرفه قراردادش به دنبال جدایی از پرسپولیس است و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هم بعد از پایان قراردادشان با پرسپولیس، نسبت به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت تمایلی از خود نشان نداده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که مذاکرات برای تمدید قرارداد این 2 بازیکن انجام شده اما عدم تفاهم در زمینه مسائل مالی سبب شده تا خبری از تمدید قرارداد نباشد. ضمن آنکه علیرضا بیرانوند هم مدعی است که به دلیل عدم تسویه مطالبات او، قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده است.

جلسه‌ای مهم برای حفظ 3 ستاره

باشگاه تراکتور به دنبال آن است تا با پیشنهادی وسوسه‌کننده بتواند هر 3 ستاره کلیدی پرسپولیس را به خدمت بگیرد و آخرین خبرها حکایت از آن دارد که توافقات اولیه با بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان تبریزی صورت گرفته است. در حالی‌که هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مصوبه‌ای پیرامون جذب دروازه‌بان جدید به جای بیرانوند دارد اما امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای مهم با حضور مسئولان بانک شهر به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس، نماینده‌ای از اسپانسر این باشگاه و رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت پیرو ادامه همکاری با 3 ستاره کلیدی پرسپولیس انجام شده است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی