مدافع تیم ملی: کل ایران پرسپولیسی هستند!

بدون دیدگاه

مدافع تیم ملی: کل ایران پرسپولیسی هستند!
ستاره تیم پرسپولیس میگوید احتمال تمدید ترابی و دانیال وجود دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: صحبت‌هایمان را کرده بودیم و مشکل خاصی نداشتیم. خوشحالیم از اینکه یک سال دیگر در خدمت تیم پرسپولیس هستیم و امیدواریم که امسال در سلامت کامل، بترکانیم و قهرمان شویم.

او در مورد شایعه جدایی چند بازیکن اظهار داشت: من هم به عنوان یک هوادار نگران پرسپولیس هستم و الان هم احساس کردم بتوانم یک گوشه کوچک نگرانی هواداران را کم کنم و آمدم. نمیدانم چه می‌شود اما امیدوارم بازیکنان و باشگاه باهم همکاری کنند.

ستاره پرسپولیس از ایران رفت
یحیی گزینه سرمربیگری تیم ملی
پورعلی‌گنجی درباره حضور خوان کارلوس گاریدو اظهار داشت: من رزومه او را دیدم و امیدوارم با شرایط ایران کنار بیاید. باید بیاید و در کنار هم کار کنیم و مطمئنم با بازیکنان خوب و مربی‌ای که هست، نتایج خوبی بگیریم.

مدافع قرمزها در خصوص شرایطش گفت: دلتنگ بازی هستم و این هشت ماه استراحت نکردم تا با انرژی هواداران، به سلامت کامل برگردیم و انشالله امسال عملکرد خوبی داشته باشیم.

پورعلی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به تمدید سه ستاره پرسپولیس امیدواری دارد؟ اظهار داشت: من فقط هم به بچه‌ها و هم آقای درویش گفتم همکاری کنند. یک نکته را بگویم، پرسپولیس در ده سال اخیر لایق‌ترین تیم بوده. شما برای قهرمانی یک انگیزه می‌خواهید و برای تکرار قهرمانی انگیزه کم می‌شود اما در این ده سال ۷ جام در لیگ آوردند. بازیکنان لایق حمایت از سوی مدیریت و هواداران هستند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی