بازنشستگان بخوانند/ وام ۹۰ میلیونی بدون ضامن برای بازنشستگان

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مکتوب نامه وام قرض الحسنه نیازمند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری رقمی مشخص است و طبق قرارداد، پول برای مدتی معین در صندوق قرض‌ الحسنه می‌ماند. در پایان مدت برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

بازنشستگان بخوانند/ وام ۹۰ میلیونی بدون ضامن برای بازنشستگان

این تسهیلات  قرض الحسنه نیازمند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری رقمی مشخص است و طبق قرارداد، پول برای مدتی معین در صندوق قرض‌ الحسنه می‌ماند. در پایان مدت سپرده‌گذاری، رقم وام به نسبت میزان موجودی و طول دوره سپرده‌گذاری مشخص خواهد شد.

این تسهیلات قرض الحسنه نیازمند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری رقمی مشخص است و طبق قرارداد، پول برای مدتی معین در صندوق قرض‌ الحسنه می‌ماند. در پایان مدت سپرده‌گذاری، رقم وام به نسبت میزان موجودی و طول دوره سپرده‌گذاری مشخص خواهد شد.

شرایط  این تسهیلات قرض‌ الحسنه، در هر بانک متفاوت است. به‌عنوان‌مثال در طرح نگین امید بانک سپه حداقل زمان سپرده‌گذاری یک ماه خواهد بود و در بعضی بانک‌ها سپرده‌گذار نمی‌تواند قبل سه ماه درخواست دریافت وام کند.

وامی

بازنشستگان بخوانند/ وام ۹۰ میلیونی بدون ضامن برای بازنشستگان

این تسهیلات قرض‌ الحسنه بدون سود است و بازپرداخت آن با کارمزد چهار درصد محاسبه می‌شود. دریافت‌کننده این تسهیلات قرض‌الحسنه بین یک تا پنج سال برای برگرداندن تسهیلات به بانک زمان دارد.

این تسهیلات بازنشستگان کشوری با عنوان این تسهیلات پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از این تسهیلات ازدواج، این تسهیلات ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.این تسهیلات بازنشستگان کشوری قرض‌الحسنه است و بازپرداخت آن با کارمزد چهار درصد و طی اقساط ۳۶ به ۶۰ ماهه انجام می‌شود.

این تسهیلات قرض‌الحسنه ۹۰ میلیونی بازنشستگان با کارمزد چهار درصد
این تسهیلات بازنشستگان کشوری با عنوان این تسهیلات پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی