آغاز ثبت نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی/بازنشستگان

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،طبق اطلاعیه دیگری که توسط سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، روابط عمومی این سازمان از آغاز مهلت ثبت نام نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

آغاز ثبت نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی/بازنشستگان

آغاز ثبت نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

طبق اطلاعیه دیگری که توسط سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، روابط عمومی این سازمان از آغاز مهلت ثبت نام نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد. بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری بگیران به میزان ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

مستمری بگیران متقاضی برای دریافت این وام باید حداکثر ۷۸ سال سن داشته باشند، حساب بانکی آنها مسدود نباشد، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی باشد. به علاوه، افراد متقاضی نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند، حداقل موجودی حساب آنها ۱۰۰ هزار تومان باشد و طی دو سال اخیر از این تسهیلات استفاده نکرده باشند.

بازنشستگان

آغاز ثبت نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی/بازنشستگان

وام قرض‌الحسنه بازنشستگان برای تنها ۴۰ هزار نفر

براساس این گزارش، در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام این وام از طریق کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام می‌شود و بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.بنابر اطلاعیه این سازمان، ثبت‌نام برای وام قرض‌الحسنه بازنشستگان به صورت غیرحضوری و از سوی کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام خواهد شد. بازنشستگان مقیم استان تهران می‌توانند از طریق مراجعه به وبگاه کانون بازنشستگان شهرستان تهران، برای اخذ این تسهیلات ثبت نام کننند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی