بیرانوند لیاقت این پیراهن را ندارد/ خدا کند این اسپانیایی کار را برای پرسپولیس دربیاورد

بدون دیدگاه

بیرانوند لیاقت این پیراهن را ندارد/ خدا کند این اسپانیایی کار را برای پرسپولیس دربیاورد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: آنهایی که برای مربی خارجی سینه‌شان را چاک می‌دهند به دنبال گرفتن حق دلالی انتقال مربیان ۱۰۰ هزار دلاری به قیمت ۶۰۰ هزار دلار هستند و دلشان برای پرسپولیس نمی‌سوزد.

سرویس ورزش مشرق – مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره اوضاع و احوال این روزهای این باشگاه در بحث سرمربیگری و نقل و انتقالات بازیکنان اظهاراتی را مطرح کرد.

اسکوچیچ گزینه خوبی بود، اما…

اسکوچیچ چون روی بازیکنان ایرانی و رقابت‌های لیگ برتر شناخت خوبی داشت بهترین گزینه بود اما متأسفانه زمانی که در ایران حضور داشت با او بدرفتاری کردند و حق دارد برنگردد.

کسی از ایتالیایی ها خیری ندید

وقتی شنیدم قرار بوده یک مربی ایتالیایی بیاورند یاد مربی افتادم که چند سال پیش به استقلال رفت و آن مشکلات را برای آنها به وجود آورد. دردسرهایی که چندین سال گریبان آنها را گرفته بود و در نهایت هیچ فایده‌ای هم برایشان نداشت. الان هم که گفته شد قرار است یک مربی ایتالیایی بیاید باید خیلی روی این مسائل دقت کرد. کسی نمی‌داند چه کسی با چه شرایطی در فوتبال ما دلالی می‌کند. خیلی از این مربیان با دلالی می‌آیند و طوری قرارداد می‌بندند که همه چیز به نفع خودشان باشد. بعد هم با اولین دیرکرد در پرداختشان می‌روند و باشگاه را به خاک سیاه می‌نشانند.

امیدوارم این اسپانیایی به تیم کمک کند

حالا که گاریدو آمده امیدوارم بتواند از پس مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در لیگ بعدی آسیایی بربیاید چون کار سختی در پیش داریم. خدا کند بتواند دل هواداران را خوشحال کند. سابقه نشان داده آنهایی که برای مربی خارجی سینه‌شان را چاک می‌دهند به دنبال گرفتن حق دلالی انتقال مربیان ۱۰۰ هزار دلاری به قیمت ۶۰۰ هزار دلار هستند و دلشان برای پرسپولیس نمی‌سوزد.

مربی ایرانی چه ایرادی دارد که نمی‌آورید

نمی‌دانم مربی ایرانی چه ایرادی دارد که اصلاً سراغ آوردن آنها نمی‌روند! البته من نمی‌گویم فلان شخص را بیاورید یا فلان شخص را نیاورید اما به طور کلی ما در همین فضای داخلی کشورمان مربیان جوان و قابلی داریم که می‌توانند به خوبی تیم را هدایت کنند. مگر یحیی گل محمدی خارجی بود که توانست اینقدر خوب با تیم نتیجه بگیرد.

بیرانوند لیاقت پیراهن پرسپولیس را ندارد

برخی لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را ندارند، پوشیدن لباس قرمز عشقی می‌خواهد که بیرانوند متاسفانه نداشت. در فصول گذشته نیز شاهد چنین حرکت‌های دور از معرفتی از بیرانوند بودیم. بیرانوند اگر دوست دارد می‌تواند برود، اما سوالی که از او دارم این است که در سه چهار بازی آخری که انجام داد چه عملکرد مثبتی داشت؟ یک جوان را جای بیرانوند در درون دروازه تیم ملی می‌گذاشتیم حداقل آن گل‌ها را نمی‌خورد!

ترابی هم برود اتفاقی نمی افتد

درباره رفتن ترابی نباید نگران شد چون این قبیل رفتن ها بیشتر به ضرر خود بازیکنان تمام می شود. باید بگویم که این چیزها باعث نمی‌شود پرسپولیس زمین بخورد و همچنان برای قهرمانی خواهیم جنگید. شماها بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید.

پرسپولیس فوتبالیست خوب می‌خواهد

اگر قرار است برای پرسپولیس بازیکن بگیریم باید از نفراتی را بگیریم که کیفیت خوبی داشته باشند. مثل همین چند تایی که در نیم فصل زمستانی به تیم اضافه شدند و رسماً وضعیت تیم را تغییر دادند. اگر قرار باشد برویم دلار خرج کنیم و یکی مثل نبیل باهویی را بیاوریم همان بهتر که با همین بچه‌های تیم امید و فعلی وارد لیگ برتر شویم. ما بازیکنانی مثل اورونوف و عبدالکریم حسن را می‌خواهیم. یکی مثل عیسی آل کثیر که سرش را جلوی توپ بگذارد. این تیپ بازیکنان به درد پرسپولیس می‌خورند و کار را درمی‌آورند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی