زمان واریز یارانه نقدی خردادماه ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهارم تا نهم مشخص شد

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مبلغ کلی این یارانه برای این دهک ها ۱۱ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بود که به حساب ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

زمان واریز یارانه نقدی خردادماه ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهارم تا نهم مشخص شد

بخش اول یارانه معیشتی خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ خردادماه برای دهک های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان قابل برداشت شد.

مبلغ کلی این یارانه برای این دهک ها ۱۱ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بود که به حساب ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار در ٢٨ بانک عامل سراسر کشور واریز شد. به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس آنچه در اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها آمده است، دهک های چهارم تا نهم نیز روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه یارانه مرحله ۱۶۰ را به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.رقمی معادل ۱۱۶ میلیارد یورو به عنوان یارانه پنهان در جداول پیوست بودجه ۱۴۰۳ گنجانده شده که در صورت آزادسازی این یارانه انرژی، یارانه ریالی نقدی ۵ میلیون تومانی به هر ایرانی تعلق خواهد گرفت.

یارانه

زمان واریز یارانه نقدی خردادماه ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهارم تا نهم مشخص شد

مبنای محاسبه این یارانه پنهان نرخ ارز نیمایی بوده است. از سوی دیگر اگر قرار باشد این یارانه پنهان به حلقه آخر زنجیره مصرف به صورت مستقیم تخصیص داده شود، با احتساب نرخ تسعیر ۴۰ هزار تومان و جمعیت یارانه بگیر ۸۵ میلیون نفری به هر شخص ۵ میلیون تومان در ماه یارانه جدید تعلق خواهد گرفت.

، تاریخ واریز یارانه کمک معیشتی از بهمن سال گذشته تغییر و از بیستم هر ماه به بیست و پنجم برای دهک‌های اول تا سوم و سی ام برای خانوار‌های دهک چهارم تا نهم افتاد.

به این ترتیبی که یارانه مرحله ۱۶۰ مربوط به خرداد ماه به مبلغ ۱۱.۰۷۵ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب ۱۰،۰۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز جمعه اول تیر ماه قابل برداشت است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی