قیمت لحظه‌ای همستر کامبت

بدون دیدگاه

همستر کامبت با نماد اختصاری HMSTR یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۱۰۰۹۵ بازار قرار داشته و دامیننس همستر کامبت در حال حاضر ۰ درصد است.

همستر کامبت با نماد اختصاری HMSTR یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۱۰۰۹۵ بازار قرار داشته و دامیننس همستر کامبت در حال حاضر ۰ درصد است. هر واحد از همستر کامبت در این لحظه با قیمت ۰.۳۲۴۶۰۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۰،۹۱۸ تومان معادل ۱۹،۷۷۴ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۰ دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر تغییر نیافته یافته است. بالاترین قیمت همستر کامبت در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ June ۲۰۲۴) معادل ۱۰۰ دلار بوده که همینک %۹۹.۶۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش همستر کامبت ۰ و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۰ دلار است.منبع: ارز دیجیتال

بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر مشغول بازی همستر کامبت هستند.

طبق اعلام کانال رسمی همستر کامبت در یوتیوب، تعداد کاربران این بازی تلگرامی از مرز ۲۰۰ میلیون نفر عبور کرده است که رکورد چشمگیری محسوب می‌شود.

بازی کریپتویی همستر کامبت در قالب مینی‌اپ تلگرام راه‌اندازی شد و در مدت چندماه توانست میلیون‌ها کاربر جذب کند. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش سرسام‌آور تعداد کاربران این پروژه، موفقیت بازی نات کوین است؛ بازی تلگرامی دیگری که در سبک Tap to Earn آغاز به‌ کار کرد و پس‌ از چند ماه با عمل به وعده‌های خود و انجام ایردراپ توکن NOT،‌ پاداش بسیار خوبی به کاربرانش داد و درحال‌حاضر امکان خریدوفروش این رمزارز ازطریق چندین صرافی ارز دیجیتال فراهم شده است و ارزش بازارش به بالای دو میلیارد دلار می‌رسد. 

اکنون همستر کامبت با تکیه بر تجربه‌ای که نات کوین در فضای بازی‌های کریپتویی ایجاد کرد، قصد دارد همان مسیر را دنبال کند و درحال‌حاضر تعداد کاربرانش چندبرابر نات کوین است. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا سازندگان بازی همستر به وعده‌ی خود عمل خواهند کرد و توکن این پروژه مثل نات کوین در صرافی‌ها لیست خواهد شد یا خیر.

طبق نقشه‌ی راه همستر کامبت، ایردراپ توکن این بازی در ماه جولای (تیر و ‌مرداد ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

منبع : زومیت

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی