طلا دوباره ریخت

بدون دیدگاه

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۹ درصد کاهش به ۲۳۲۳ دلار و ۱۸ سنت رسید.

براساس گزارش رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز سه‌شنبه کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات تورم آمریکا هستند که قرار است در این هفته منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۹ درصد کاهش به ۲۳۲۳ دلار و ۱۸ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۲۷ درصدی به ۲۳۳۸ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا بیش از یک درصد در روز جمعه به دنبال افزایش ارزش دلار کاهش یافته بود. فعالیت تجاری در آمریکا در ماه ژوئن به بالاترین رقم طی ۲۶ ماه گذشته رسیده است.

گزارش تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی در روز پنجشنبه و شاخص قیمت هزینه‌کرد فردی در روز جمعه منتشر خواهد شد. اگر این شاخص بالا باشد خبر خوبی برای طلا نخواهد بود و آن را پایین‌تر از سطح ۲۳۰۰ دلار نگه می‌دارد.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیرسودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد.

رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در روز جمعه گفت بانک مرکزی آمریکا تا زمانی که از روند نزولی تورم تا هدف ۲ درصد مطمئن نشود، نرخ بهره را پایین نمی‌آورد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۲۹ دلار و ۷۹ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۳۶ درصد افزایش ۱۰۰۲ دلار و ۳۶ سنت معامله می‌شود.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی