پرداخت وام فوری در بانک ملت + نحوه دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی!

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در طرح شایان بانک ملت  تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۴ درصد، ۱۸ درصد یا ۲۳ درصدی به مشتریان وام پرداخت می‌شود.

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود، وام طرح شایان یک بانک ملت است. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملت و ایجاد میانگین حساب از ۲ تا ۶ ماه، اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

شرایط دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت
متقاضیان دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت باید ابتدا نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت شایان یک در این بانک اقدام کنند و حداقل ۱۵ میلیون تومان در این حساب سپرده‌گذاری کنند.

سپس آنها می‌توانند تا چهار و نیم برابر میانگین حساب خود در طول ۲ تا ۶ ماه از بانک ملت تسهیلات دریافت کنند. سقف این تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان و نرخ سود این وام نیز بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده ۱۴ درصد، ۱۸ درصد یا ۲۳ درصد است. همچنین وام‌گیرنده باید برای ضمانت بازپرداخت وام خود، به بانک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند.

سود وام ۶۰۰ میلیون تومانی چقدر است؟
مدت‌زمان بازپرداخت وام طرح شایان یک بانک ملت، از ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است. همچنین با در نظر گرفتن دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و بالاترین نرخ سود ممکن، یعنی ۲۳ درصد برای وام ۶۰۰ میلیون تومانی، مبلغ هر قسط این وام به ۲۳ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید سه سال پس از دریافت وام، اصل و سود تسهیلات به مبلغ ۸۳۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان را به بانک بازگرداند.

هزینه‌های جانبی این وام ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. همچنین پرداخت وام مزبور به هر متقاضی مستلزم این است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد و چک برگشتی نداشته باشد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی