استعلام دهک بندی جدید و رقم یارانه با *۴۳۸۵۷*۴*

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از جارنیوز فوری/افزایش رقم کالابرگ یارانه ای با تغییر دهک بندی | استعلام دهک بندی جدید و رقم یارانه با *۴۳۸۵۷*۴*با کد ملی؛ بصورت غیر حضوری انجام می شود.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

استعلام دهک بندی جدید و رقم یارانه با *۴۳۸۵۷*۴*

فوری/افزایش رقم کالابرگ یارانه ای با تغییر دهک بندی | استعلام دهک بندی جدید و رقم یارانه با *۴۳۸۵۷*۴*

با کد ملی؛ بصورت غیر حضوری انجام می شود و متقاضیان دریافت یارانه برای آگاهی از دهک بندی خانوار می توانند از طریق کد ملی اقدام به یافتن دهک بندی خانوار خود کنند. استعلام دهک خانوار با کد ملی ۱۴۰۳ به صورت آنلاین و از طریق سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها امکان پذیر است. افرادی که قصد اطلاع از دهک خود برای انجام امورات گوناگون از جمله تعیین مبلغ یارانه و اعتراض به آن، دریافت وام و تسهیلات یا موارد این چنینی دیگر را داشته باشند، کافی است به حساب خود در این سامانه مراجعه کنند. با توجه به طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت مبالغ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان به ترتیب برای دهک های اول تا سوم و دهک های چهارم تا دهم، بسیاری از مردم در پی استعلام دهک خانوار خود و اعتراض به آن هستند.

یارانه

استعلام دهک بندی جدید و رقم یارانه با *۴۳۸۵۷*۴*

چرا که در بسیاری از موارد، افرادی به بالاتر اعلام شدن دهک شان معترض هستند. اگر چه دهک بندی یارانه ها بر اساس اطلاعات موجود از اموال و گردش حساب خانوارها انجام می گیرد، اما گاهی اوقات امکان ثبت اشتباه اطلاعات و در نتیجه اشتباه در دهک بندی وجود دارد.

با توجه به اهمیت دهک خانوار در تعیین مبلغ یارانه ها، افراد باید اطلاع کاملی از نحوه مشاهده دهک بندی داشته باشند. به منظور تسهیل این امر، دولت امکان مشاهده وضعیت دهک بندی یارانه با کد ملی ۱۴۰۳ و اعتراض به آن را با دو روش مختلف فراهم ساخته است. از آن جایی که هر دو روش استعلام دهک درآمدی افراد به صورت آنلاین می باشد، متقاضیان بدین منظور نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی