شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،متقاضیان دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی باید برای ثبت نام اولیه این وام به وبسایت کانون بازنشستگان شهر تهران وارد شده و در بخش پرکاربردترین خدمات، گزینه‌ برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

متقاضیان دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی باید برای ثبت نام اولیه این وام به وبسایت کانون بازنشستگان شهر تهران وارد شده و در بخش پرکاربردترین خدمات، گزینه‌ «ثبت نام وام» را انتخاب کنند. در مرحله اول، بازنشستگان باید مشخصات هویتی خود از جمله نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، تلفن همراه، آدرس و علت درخواست را وارد کنند.

نکته جالب توجه در این مرحله آن است که متقاضیان برای ثبت نام این وام نیازی به کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران ندارند و تنها باید در ردیف شماره عضویت، پنج بار عدد صفر و در ردیف تاریخ اعتبار نیز تاریخ اول اسفند ۱۴۰۳ را وارد کنند. همچنین شماره مستمری و کد شعبه نیز در کارت عضویت بازنشستگان قابل مشاهده است.

وام

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

در صورت موافقت بانک رفاه با درخواست متقضاضی دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی، این موضوع از طریق پیامک به شماره موبایل او اعلام می‌شود. در نهایت، بانک عامل اقدامات اداری و بررسی‌های لازم برای پرداخت وام را آغاز کرده و مبلغ این تسهیلات پس از حدود یک هفته به حساب بازنشسته متقاضی واریز می‌شودشایان ذکر است بازنشستگانی که با وام‌شان موافقت می‌شود، باید حداقل ۵۰ هزار تومان در حساب بانک رفاه خود داشته باشند تا مبلغ تمبر برای واریز وام از حساب آنها کسر شود.

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

مستمری‌بگیران متقاضی برای دریافت این وام باید حداکثر ۷۸ سال داشته باشند، حساب بانکی آنها مسدود نباشد و مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی باشد. به‌علاوه، افراد متقاضی نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند، حداقل موجودی حساب آنها ۱۰۰ هزار تومان باشد و طی دو سال اخیر از این تسهیلات استفاده نکرده باشند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی