صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان +لینک دریافت | تسویه کامل مطالبات همسان سازی حقوق بازنشستگان با این احکام

بدون دیدگاه

صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان +لینک دریافت | تسویه کامل مطالبات همسان سازی حقوق بازنشستگان با این احکام
داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور سازمان برنامه و بودجه در توییتر نوشت بازنشستگان عزیز الوعده وفا خبرهای خوشی در راه است

وی در بخشی از متن توییت خود نوشته است با عنایت به تصویب آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه امروز هیئت دولت در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب سازی تسویه قطعی به عمل آید .

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم: با ابلاغ لایحه برنامه هفتم متناسب‌‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود.

زنگنه گفت براساس مصوبه مجلس در سال اول باید ۴۰درصد حقوق بازنشستگان کشوری متناسب‌سازی شود

مصوبه معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال که دارای حداقل ۲ فرزند هستند نیز تایید شد.

کار برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است و به زودی به دولت ابلاغ می‌شود لذا از دولت و سازمان برنامه استدعا داریم با توجه به اینکه برنامه مصوب شده است در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان حداقل تا این هفته علی‌الحساب مبالغی را به حساب این عزیزان واریز کنند تا رضایتمندی این بزرگواران را در پی داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور در اجرای بند (8) ماده (22) آئین نامه داخلی مجلس گفت: خدمات دولت الکترونیک و دولت هوشمند دو پروژه راهبردی در امتداد یکدیگر هستند، دولت تکالیفی در این رابطه دارد و باید زیرساخت‌ها را گسترش دهد که البته اقدامات خوبی نیز در این رابطه انجام شده است.

وی ادامه داد: دولت هوشمند در سال1400 شروع شده است و در بودجه 1401 و 1402 و همچنین برنامه هفتم تسریع شده است، الزام به شناسایی و ابلاغ خدمات دستگاه‌های اجرایی به منظور الکترونیکی شدن با محوریت سازمان امور استخدامی ظرف 3 ماه پس از ابلاغ بودجه 1401 انجام شد، همچنین طراحی و تصویب معماری کلان و الزامات پنجره واحد ارائه خدمات برای وزارت ارتباطات ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ بودجه 1401 راه‌اندازی شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین خدمات دولت هوشمند توسط وزارت ارتباطات تا پایان دی ماه 1401 و انتقال پنجره واحد خدمات دستگاهی به پنجره واحد خدمات دولت، همچنین الزام به کلیه دستگا‌های اجرایی به ارائه خدمات از طریق پنجره خدمات دولت تا پایان 1402 و در نهایت ارائه 20 درصد از خدمات دستگاه‌های اجرایی به صورت هوشمند تا پایان 1402 با استفاده از داده و اطلاعات ملی موضوع مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی به گونه‌ای مراحل درخواست و دریافت خدمات به صورت برخط، بدون دخالت عامل انسانی و بدون هرگونه مدرک از متقاضی خدمت انجام گیرد. لذا دولت در این رابطه زحمات فراوانی کشیده است که باید تشکر کرد.

حاجی بابایی گفت: کار برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است و به زودی به دولت ابلاغ می‌شود لذا از دولت و سازمان برنامه استدعا داریم با توجه به اینکه برنامه مصوب شده است در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان حداقل تا این هفته علی‌الحساب مبالغی را به حساب این عزیزان واریز کنند تا رضایتمندی این بزرگواران را در پی داشته باشد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.

حاجی‌بابایی گفت: مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده است.

در حالی که قرار بود همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال در حقوق‌ها درنظر گرفته شود، خبرها حاکی از آن است که شاید در در تیرماه هم به نتیجه نرسد.

بازنشستگی عبارت است از کناره گیری از موقعیت یا شغل یا از زندگی کاری فعال. همچنین ممکن است فرد با کاهش ساعات کاری یا حجم کاری نیمه بازنشسته شود. بسیاری از افراد زمانی که مسن هستند یا به دلایل سلامتی قادر به انجام کار خود نیستند، بازنشستگی را انتخاب می‌کنند.

رحمت الله نوروزی در نشست علنی (سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود، اظهار کرد: بازنشستگان با مشکلات متعددی مواجه هستند، این در حالی است که تأکید امام (ره) و مقام معظم رهبری این بود که سفره مردم کوچک نشود. همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی