وام| از پیگیری وام ازدواج با کد رهگیری تا پیگیری وام فرزندآوری و استعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از آنجا که متقاضیان دریافت وام ازدواج ۱۴۰۳، می بایست پس از ثبت درخواست خود، در سامانه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به صورت اینترنتی، با استفاده از کد رهگیری و کد ملی خود، برای استعلام و مطلع شدن از وضعیت درخواست تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج ۱۴۰۳، پیگیری های لازم را داشته باشند، ما در اندیشه معاصر برای پیگیری وام ازدواج با کد رهگیری شما را یاری خواهیم کرد و در پایان به استعلام وام فرزندآوری هم اشاره می کنیم.

وام ازدواج ۱۴۰۳

پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی در سال ۱۴۰۳

هزینه های بالای ازدواج، از جمله مشکلات زوج های جوان، در شروع زندگی مشترک می باشد و به همین دلیل دولت، با همکاری و کمک بانک مرکزی، کمک هزینه ای، تحت عنوان وام ازدواج را برای زوج های جوان در نظر گرفته که با کمک این وام از انواع وام بانکی، در ابتدای زندگی مشترک، با مشکلات اقتصادی کمتری مواجه شوند.

مرحله اول برای دریافت وام ازدواج ۱۴۰۳​، ثبت نام هریک از زوجین، در سایت ve.cbi.ir می باشد. پس از آن، متقاضی باید، از طرق پیش بینی شده و با ورود به سایت ثبت نام، اقدام به استعلام و پیگیری وام ازدواج ثبت نامی نموده و وضعیت آن را مشاهده کند تا بتواند، از تاریخ اعلام شده در سایت، برای مراجعه به بانک اعطا کننده وام، مطلع گردد و با مراجعه به بانک و ارائه مدارک لازم، موفق به اخذ وام شود.

با توجه به اینکه، یکی از سوالات رایج در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳​، پیرامون استعلام وضعیت این وام، با کد ملی ثبت نام کننده است، در این بخش از مقاله، قصد داریم، به این پرسش پاسخ دهیم که صرف داشتن کد ملی، برای پیگیری وام ازدواج، کافی است یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت، خیر، صرف داشتن کد ملی ثبت نام کننده، برای اطلاع از وضعیت وام، کافی نبوده و متقاضی باید، علاوه بر کد ملی، کد رهگیری ده رقمی ای که پس از ثبت نام در سایت مربوطه، به فرد ثبت نام کننده، داده می شود را نیز داشته باشد. در ادامه، در خصوص استعلام و مشاهده وضعیت وام ازدواج با کدرهگیری، توضیح خواهیم داد.

پیگیری وام ازدواج با کد رهگیری

به گزارش اندیشه معاصر، پس از صحبت در خصوص پیگیری وام ازدواج ۱۴۰۳ با کد ملی و توضیح در این باره که صرف داشتن کد ملی، بدون وجود کد رهگیری، برای اطلاع و مشاهده وضعیت وام، کافی نمی باشد، در این بخش از مقاله، قصد داریم در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج با کد رهگیری در سال ۱۴۰۳​ صحبت کنیم که به شرح زیر است:

ابتدا، فرد متقاضی باید، آدرس سایت ثبت نام وام ازدواج، یعنی، ve.cbi.ir را جست و جو نموده تا وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شود و گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب کند.

سپس، در کادرهای ستاره دار، اطلاعات مورد نیاز، از قرار کد ملی و کد رهگیری ثبت نام کننده را وارد کرده و گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب نماید.علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه ثبت نام وام ازدواج می توانند، نسبت به مطالعه مقاله ای که در زیر، در قسمت بیشتر بخوانید مقاله آمده است، اقدام نماید. در ادامه، درباره مشاهده وضعیت وام ازدواج، بدون کد رهگیری، توضیح خواهیم داد.

مشاهده وضعیت وام ازدواج بدون داشتن کدرهگیری در سال ۱۴۰۳

همانطور که توضیح دادیم، افرادی که درخواست دریافت وام ازدواج ۱۴۰۳​ دارند، باید پس از ثبت نام اینترنتی و انتخاب بانک و شعبه موردنظر، پیگیر استعلام وضعیت درخواست وام ازدواج خود باشند، این افراد می توانند بارجوع به سایت سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، پیگیر وضعیت وام ازدواج خود شوند.

یکی از سوالات رایج در پیگیری وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳، این است که آیا پیگیری و استعلام وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳​، بدون داشتن کد رهگیری، امکان پذیر است یا خیر؟

در پاسخ به پرسش این دسته از افراد باید گفت، برای پیگیری و مشاهده استعلام وضعیت وام ازدواج، داشتن کد ملی و کد رهگیری الزامی است، یعنی مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳​، بدون داشتن کد رهگیری، عملا امکان پذیر نمی باشد.

استعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن

پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند دارد و نحوه استعلام با کد رهگیری و شماره ملی این وام، با جستجوی آدرس ve.cbi.ir، انتخاب گزینه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، انتخاب گزینه مشاهده وضعیت و وارد کردن کد رهگیری، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند، می باشد.

وام فرزند آوری، یکی از تسهیلاتی است که دولت، با هدف ترغیب جوانان به ازدواج و جلوگیری از کاهش نرخ جمعیت، مورد پیش بینی قرار داده و سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند ve.cbi.ir را برای ثبت نام این وام، توسط متقاضیان، طراحی کرده است.

با توجه به اینکه پس از ثبت نام وام فرزند آوری یا همان تسهیلات قرض الحسنه فرزند، تنها با پیگیری الکترونیک و مشاهده وضعیت وام به صورت اینترنتی، می توان از تعلق یا عدم تعلق این وام به متقاضی، مطلع شد و از آنجا که این امر، یعنی، پیگیری وام فرزند آوری و استعلام وضعیت آن، نحوه و مراحل ویژه ای دارد، ضروری است تا ثبت نام کنندگان، با تمامی موارد مورد نیاز این امر، یعنی پیگیری وام فرزند آوری، آشنا باشند.

لذا در اندیشه معاصر، نحوه استعلام با کد رهگیری وام فرزند آوری، مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص چیستی شماره پیگیری وام فرزند آوری و نحوه دسترسی به آن در صورت فراموشی، توضیح داده شده است.

پیگیری وام فرزند آوری با کد رهگیری

یکی از انواع وام قرض الحسنه، وام فرزند آوری می باشد که پس از ثبت درخواست متقاضی برای دریافت وام، به طرق مختلف، ازجمله با کد رهگیری و شماره ملی، قابل استعلام و پیگیری است.

در ابتدا، متقاضی استعلام با کد رهگیری وام فرزند آوری، باید آدرس ve.cbi.ir را که مربوط به سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند می باشد، در مرورگر خود جستجو نماید و پس از ورود به صفحه سایت، گزینه تسهیلات قرض الحسنه فرزند را انتخاب کند.
در این مرحله، متقاضی استعلام وضعیت وام فرزند آوری، باید گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب کند.پس از انتخاب گزینه مذکور، فرد باید، اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوطه وارد کند؛ این اطلاعات، شامل شماره ملی سرپرست و فرزند و کد رهگیری وام فرزند آوری که زمان ثبت نام به متقاضی داده شده می باشد.

پس از درج اطلاعات لازم و وارد کردن حاصل جمع عبارت امنیتی در کادر مربوطه، فرد باید، بر روی گزینه مشاهده وضعیت، کلیک کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی