ایران خودرو طرح پیش‌فروش دنا پلاس دستی ۶ سرعته را با اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرد

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از نبض بازار در پی انتشار خبر پیش‌فروش‌های تابستانی ایران خودرو، متقاضیان بسیاری چشم به راه طرح جدید برای دنا پلاس دستی دوخته بودند. سرانجام برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

ایران خودرو طرح پیش‌فروش دنا پلاس دستی ۶ سرعته را با اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرد

در پی انتشار خبر پیش‌فروش‌های تابستانی ایران خودرو، متقاضیان بسیاری چشم به راه طرح جدید برای دنا پلاس دستی دوخته بودند. سرانجام، این انتظار به پایان رسید و شرایط جدید پیش‌فروش این خودرو محبوب با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فروش خودرو به اطلاع عموم رسید.

فرصتی دوباره برای جاماندگان

این طرح، فرصتی دوباره برای متقاضیانی است که در طرح‌های پیش‌فروش قبلی موفق به ثبت‌نام نشده بودند یا به هر دلیلی نتوانستند نسبت به تکمیل فرآیند خرید خود اقدام کنند.

دنا ایران خودرو

ایران خودرو طرح پیش‌فروش دنا پلاس دستی ۶ سرعته را با اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرد

شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس دستی ۶ سرعته با اولویت تابستان ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه ایجاد شده است؛ لذا متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو بعد از ارسال پیامک خواهد بود.ایران خودرو طرح پیش‌فروش دنا پلاس دستی ۶ سرعته را با اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرد.ایران خودرو طرح پیش‌فروش دنا پلاس دستی ۶ سرعته را با اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرد.قیمت دنا مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت دنا کارکرده و دست ‌دوم باشید،

با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمت ماشین دنا تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو دنا را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز دنا، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت دنا به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی